Автор Тема: Новости от ROCO  (Прочетена 154246 пъти)

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1703
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re: Новости от ROCO
« Отговор #45 -: 02 Октомври 2009, 16:44:08 »
Е сега я омазахме!!! :lol:

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: Новости от ROCO
« Отговор #46 -: 02 Октомври 2009, 20:54:40 »
Йееее! 18-ка пета епоха!Голям сеир!  :lol: :lol: :lol:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от ROCO
« Отговор #47 -: 05 Октомври 2009, 08:46:50 »
Цитат на: XRISTO link=topic=4.msg29118#msg29118 date=1254506080
Йееее! 18-ка пета епоха!Голям сеир!  :lol: :lol: :lol:

Ами да разбира се - защото прототипа все още е в движение!!!

Цитат
Прототип: ускоряване парни локомотиви BR 18 201 на Deutsche Bahn AG (DB AG). Колелото аранжимент: 2'C1 "H3. Експлоатационни средата на 1990-те. Употреба: Музей обиколки. Модел: Ситно подробни пълен редизайн график с много детайли в класически зелен цвят и Öltender. С 3-светлинен сигнал връх. LED осветление. Дължина повече буфери, тестване и развитие 210,8 mm.The офис производство на машини в немската DR в Източна Hall (VES-М Хале "), изисквано в края на 1950, бърз тест за локомотив треньори над 160 км / ч.. Поради това, от 1960 до 1961 г. в ремонтната работилница Майнинген СТАЕН 18 201 вид е 2'C1 "h3 от компонентите на 61 002, В 45 024, на BR 41 и оферта от 44 468 сглобени. С дължината си от 25145 мм и тегло услуга на 172,0 тона с нежен го постигна, посочени мощност 1581 кВт със скорост от 180 км / ч. А през 1967 г. и възстановяването на петрол стрелба, и на Запад са въведени компютъризирана номера 18 201 през 1970 г. до 02 0201-0. При използване на най-добрите 18 201 много добре, в допълнение към теста писти, те често дойдоха да изразят влаковете, в експлоатация, които обикновено се използват. През 1980-те, тя е след това, все повече и повече в традиционни и специални влакове. През 2002 г., локомотивът е преработване, частния Плюс придобил парна машина и ги тури в Германия преди специални влакове.

Те така сме ние в ТТ! :on_the_quiet:
 :yes: ;D ;D ;D

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Новости от ROCO
« Отговор #48 -: 05 Октомври 2009, 08:57:33 »
Цитат на: pach link=topic=4.msg29183#msg29183 date=1254721610
Цитат на: XRISTO link=topic=4.msg29118#msg29118 date=1254506080
Йееее! 18-ка пета епоха!Голям сеир!  :lol: :lol: :lol:

Ами да разбира се - защото прототипа все още е в движение!!!

Цитат
Прототип: ускоряване парни локомотиви BR 18 201 на Deutsche Bahn AG (DB AG). Колелото аранжимент: 2'C1 "H3. Експлоатационни средата на 1990-те. Употреба: Музей обиколки. Модел: Ситно подробни пълен редизайн график с много детайли в класически зелен цвят и Öltender. С 3-светлинен сигнал връх. LED осветление. Дължина повече буфери, тестване и развитие 210,8 mm.The офис производство на машини в немската DR в Източна Hall (VES-М Хале "), изисквано в края на 1950, бърз тест за локомотив треньори над 160 км / ч.. Поради това, от 1960 до 1961 г. в ремонтната работилница Майнинген СТАЕН 18 201 вид е 2'C1 "h3 от компонентите на 61 002, В 45 024, на BR 41 и оферта от 44 468 сглобени. С дължината си от 25145 мм и тегло услуга на 172,0 тона с нежен го постигна, посочени мощност 1581 кВт със скорост от 180 км / ч. А през 1967 г. и възстановяването на петрол стрелба, и на Запад са въведени компютъризирана номера 18 201 през 1970 г. до 02 0201-0. При използване на най-добрите 18 201 много добре, в допълнение към теста писти, те често дойдоха да изразят влаковете, в експлоатация, които обикновено се използват. През 1980-те, тя е след това, все повече и повече в традиционни и специални влакове. През 2002 г., локомотивът е преработване, частния Плюс придобил парна машина и ги тури в Германия преди специални влакове.

Те така сме ние в ТТ! :on_the_quiet:
 :yes: ;D ;D ;D
А тук има писано за 18 201 на български:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.15.html

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1703
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re: Новости от ROCO
« Отговор #49 -: 23 Октомври 2009, 12:11:51 »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от ROCO
« Отговор #50 -: 23 Октомври 2009, 12:43:51 »
Ние пък няма да им го купуваме!!!
 :dance1: :dance1: :dance1:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Новости от ROCO
« Отговор #51 -: 23 Октомври 2009, 16:31:08 »
Хаха , по препоръка на Vaskopf , специално за Стефко:

http://www.miba.de/neuheit/09/11/guet1.htm

та така...с цените ....вече Роковския BR-44 ,го глядам с интерес!!! ;)
 :lol: :lol: :lol:

BoRoco

  • Trade Count: (2)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 159
  • Рейтинг: 57
Re: Новости от ROCO
« Отговор #52 -: 11 Януари 2010, 05:57:26 »

hristo

  • Trade Count: (15)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 233
  • Рейтинг: 18
  • HO-София
Re: Новости от ROCO
« Отговор #53 -: 11 Януари 2010, 12:42:23 »
Май ROCO ще започнат да произвеждат Y-вагони. Точно се чудех онзи ден няма ли и друга фирма освен TILLIG да започне да ги прави. Отсега хвърлих око на унгарския спален. Той е неотменима част от международните ми влакове макар, че са се поизсилили с тия 50евро.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re: Новости от ROCO
« Отговор #54 -: 11 Януари 2010, 16:04:49 »
А видяхте ли вагоните за превоз на автомобили, дето от немай кога си ги чакаме Флейшман да ги пуснат. Номерът е: 66965 и 66966 на цена (помощ!) 72,90 Eur, страницата 134-та от каталога.
« Последна редакция: 11 Януари 2010, 16:29:55 от Vlado »

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Новости от ROCO
« Отговор #55 -: 11 Януари 2010, 16:24:42 »
Е, мойте си ги взех от Флайшман по 56, но доколкото разбрах са ги спряли, явно за да се появят при Роко на доста по-солена цена. Инак вагоните са трепач. С тях Оптимата направо цъфна ;D. Проблема обаче е, че ми трябва 3 м коловоз за да го паркирам ;D

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1703
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re: Новости от ROCO
« Отговор #56 -: 14 Януари 2010, 21:33:09 »
Полудях, след като видях новите неща в ТТ 1:120 на ROCO!!!  ;D

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4781
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Новости от ROCO
« Отговор #57 -: 14 Януари 2010, 21:37:53 »
Цитат на: TheJackal link=topic=4.msg34080#msg34080 date=1263497589
Полудях, след като видях новите неща в ТТ 1:120 на ROCO!!!  ;D
Потърси съвет от специалист,психиатър.Тази диагноза е опасна :lol: :lol: :lol:

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1651
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re: Новости от ROCO
« Отговор #58 -: 15 Януари 2010, 13:15:51 »
Разполагам с подходящо лекарство - поръчка до Roco :yes:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: Новости от ROCO
« Отговор #59 -: 20 Януари 2010, 15:33:01 »
Цитат на: hristo link=topic=4.msg33961#msg33961 date=1263206543
Май ROCO ще започнат да произвеждат Y-вагони. Точно се чудех онзи ден няма ли и друга фирма освен TILLIG да започне да ги прави. Отсега хвърлих око на унгарския спален. Той е неотменима част от международните ми влакове макар, че са се поизсилили с тия 50евро.
Едно малко уточнение-Роко пускат вагоните тип B/Y70!



Тове е една наистина приятна изненада! Като се има предвид, че тези  бяха най-модерните и луксозни първокласни вагони на БДЖ през 70те години!