Представяне на новият БР-232 в ТТ,
производство от Виетнам:
https://youtu.be/0tNsGQwLDdA?si=LUwZhHPi4QsDamLW
Е, явно сменениеят мотор е по-добре!
Не разбрах безчетков ли е ...
Няма как да е безчетков в толкова малък мащаб и да потегля плавно. Безчетковите мотори искат специални контролери (3-фазни) за да работят, за разлика от колекторните (с четки), които в аналогов режим се свързват директно (макар и през дросели) към релсите.
Може да е без метална котва (coreless), защото обиновено тези мотори са с по-малък диаметър. Това обаче не означава, че тези моторчета са по-добри от моторчетата с метална котва. Колкото по-голяма е масата на въртящата се част на мотора, толкова по-плавно е движението на модела. Затова се слагат и маховици.
Инструкция за експлоатацияРезервни частиИван