Аз, като гледам модела от снимката на Митко, си задавам други въпроси:
Защо има конзола за турбогенератор, както и тръба от парния дом към турбогенератор, а турбогенератор няма?
Защо след като няма турбогенератор, цялата електрическа инсталация е налице?
Защо след като няма турбогенератор, надбуферните фенери са електрически, а не газови?
Защо на модел от първа епоха са монтирани водната помпа и водоподгревателя?
За водоподгревателя и водната помпа се изказа много, ама много-много, направо ужасно много неподготвен

Виж ей тоя линк тук:
http://de.academic.ru/dic.nsf/eisenbahnwesens/2418/Speisewasservorw%C3%A4rmungНа чертежа е системата за подгрев на водатата на пруския S6.
Помпата е едностепенна, тип Кнор. А локомотивът е произвеждан в периода 1906-1913.
Повечето пруски големи локомотиви са имали и водна помпа и инжектор.
Ето какво пише в уикипедия за пруския Т16.1:
"Als Speiseeinrichtungen sah man eine Dampfstrahlpumpe sowie eine
Kolbenspeisepumpe mit Oberflächenvorwärmer vor.
Ab 1915 gab es auch einen Speisewasservorwärmer der Bauart Knorr."
Значи са му турили и помпа и водоподревател (и то Кнор).
На Митко картинката е правена с фотошоп или нещо подобно.
Оцветен е локомотив 2-ра или 3-та епоха в пруско зелено, за да турят нещо на сайта,
тъй като локомотивът по това време все още не беше произведен.
Както се вижда на качената от мен снимка, линкната от Modellbahn shop Lippe,
фенерите вече са си нормални 1-ва епоха.
Митко, между другото те вече продават въпросния Т12, та не те знам теб каква истина чакаш още...
А иначе на моя стар Т12 (и не само на него) съм си решил проблема с анахронизмите,
като съм им изкормил ел. инсталациите.