Извинявам се за късният отговор...
Всички тези материали са чудесни, що се отнася до локомотивните типове S6 и Т16.1. Но спорът се водеше относно Т12. Ето как стоят нещата при него.
Първоначално Т12 се произвежда без водна помпа и водоподгревател



Първият Т12 с водна помпа и водоподгревател е произведен през 1913 година и е показан на долната снимка. Очевидно този локомотив е твърде различен от добре познатият ни стандартен Т12!

На следващата снимка имаме отново Т12 с водна помпа и водоподгревател, НО С ПИТАТЕЛЕН ДОМ! (1916 година)

Ето я и последната версия на Т12 от 1921 година - идентична с моделчето на Роко, но с парен регулатор за прегрята пара (както е при БДЖ сериите 01, 02, 10 и 46.01-12)


Снимките са от книгата Lokomotiv archiv Preussen Band 3
Генералният извод е, че Роко са произвели базов модел на BR 74 DB, и от него с малки, но не достатъчни преработки са изкарали един компромисен Т12 K.P.E.V.