Станало е недоразумение – темата тук не е за перфекционизЪма, а за това как аз си правя 07 серия. С всичките предимства и недостатъци на ревелския модел и възможностите на моите две ръчички и очички. С това уточнение да продължим нататък.
Покривите. Започвам първо с истинските снимки. От толкова гледане на снимки аз виждам поне три вида вентилатори. Тези са най плоски, и са на първата група машини. Вентилаторите на Ревел са от този вид, нищо че в средата са ги направили по високи – 07-11 ще е с тях. Както е и по закон.


Три снимки на втория вид вентилатори. Машините са от втората група – 07-32 и 07-47. В средата са малко по високи и заоблени по периферията. На моята 07-054 би трябвало да са такива. На мен ми се струва, че тези сякаш нямат решетка отгоре – виждат се направо лопатите на вентилаторите. Долу на земята в дясно от двете машини се виждат още от тия вентилатори. Вдясно пред 07-123 пък до прозорците има нахвърляни от първия и третия вид.



Третият вид. Още по високи и с характерен диагонален детайл отстрани (ограден с червена линия).Машината е от последната доставка.

Вентилаторите на Пико. От третия вид са. 07-054 ще е с тях. Не е проблем за мен – 07-054 ще е в съвременен вариант т.е. при последния ремонт е получила такива от някоя от последните машини.

Има няколко машини, на които вентилаторите изглеждат още по високи. Дали е зрителна измама или четвърти вид – не знам. Нарочно качвам няколко снимки на тая групичка, ще видите защо.




Ще ми се да чуя и от вас колко вида вентилатори виждате на тия снимки.
Готовите покриви. 07-11. Виждат се халките за повдигане на покривните секции от бобинажна тел, преместената свирка отзад и тръбата за въздух към нея. Нарочно не се старах да изправя телта на тръбата. От толкова снимки на тия тръби нито една не е идеално права, нито пък в еднакво положение върху покрива. Тази е на разстояние от покрива. На 07-054 лежи върху него. Още – капаците за пясъка над вратите и ръкохватката до люка. Средната част на вентилаторите тук не е пипана, но след забележка на нулаосемстотиносемдесетиосмия Митко я сниших малко. Втората малка драма с модела е, че решетката на ауспуха е отпред на отсека и е почти квадратна. По горе на снимките се вижда как са истинските.

Над първа кабина – капаци, ръкохватка и халки. Само не знам защо сбърках така ръкохватките. Трябва да са по къси.

07 – 054. Същите заигравки. Целият детайл с капаците на вентилаторите е трансплантиран след сериозно пилене отстрани. Капаците при Пико са с милиметър по широки и целите вентилатори са си малко едрички. Тук е третата малка драма. Според мен височината на тавана на секцията с ауспуха при Ревел е по малка отколкото трябва. Тук Пикото е по близо до истината - тавана му е видимо по висок. Така се получи диспропорция между вентилаторите и отсека с ауспуха. Вентилаторите идват малко по високи от него. Пак посягам към виното с лимонадата – така проблема не изглежда толкова фатален. И се утешавам с горните снимки на големите вентилатори. И тук върху отсека с ауспуха има един капак в повече.

