Да извадим темата от архивите...
Интересно развитие на седмаците в Германия.
Капитален ремонт в завода на гр.Котбус (1400 персонал), които са с най-новия (и най-стария в историята)
цех за капитален ремонт на локомотиви. За разлика от гр.Луганск, където сепаратистите му е*аха мамата...
Коя ли от трите фирми за двигатели ще спечели "търга" за следващите модернизации?
Мисля, че "Катерпилар" май няма конкуренция в бранша, макар и от гр.Коломна (оригиналните двигатели)
да не са за подценяване. Въпроса е и коя фирма ще покрие най-добре, еконормите за Европейския съюз?
https://www.youtube.com/watch?v=bVHEn7hEXho 
ПП. Докато не съм забравил...
Митко, от нашите "7"-ци, десет сме продали в Полша, като два от тях са нарязани вече.
07-16 07 016.9 07 016.9 92 51 3 640 058-5 0072/1972 Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша,
за кратко с № BR 232 281, действащ
07-46 07 046.6 07 046.6 BR 232 561 0281/1974 Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша,
действащ
07-55 07 055.7 07 055.7 92 51 3 640 059-3 0290/1974 Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша,
за кратко с № № BR 232 154-5 и 232 290
07-60 07 060.7 07 060.7 92 51 3 640 065-0 0561/1976 Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша,
за кратко с № BR 232 052, действащ
07-74 07 074.8 07 074.8 0575/1976 Бракуван 2004 г., продаден в Полша (2015),
действащ
07-78 07 078.9 07 078.9 0777/1977 Бракуван 2004 г., продаден в Полша (2015),
действащ
07-80 07 080.5 07 080.5 0779/1977 Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z o.o., Bydgoszcz, Полша
07-82 07 082.1 07 082.1 0781/1977 Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z.o.o., Bydgoszcz, Полша
нарязан
07-85 07 085.4 07 085.4 0784/1977 Бракуван, продаден 2015 г. в Полша
07-90 07 090.4 07 090.4 0789/1977 Бракуван 2012 г., продаден на „Depol” sp. z.o.o., Bydgoszcz, Полша
нарязан