Ако снимката е от 73-та г. това значи, че едната свирка още отначало си е била отзад, а ауспуха е бил сребрист ама само за малко

. И пак правоъгълни буфери и талига тип1. Понеже и аз имам една черно - бяла снимка на 07-25 с правоъгълни буфери правя предположение с голяма вероятност да е вярно. От 07-01 до 07-30 с правоъгълни буфери и талига тип1, 0т 07-31 до края кръгли буфери и талига тип2. Пак мерси за включването.
Сега малко сравнения на моделите. Първо с Брава.

Гледам формата на ламарината в средата на кабината между челните стъкла. При Брава е едно откровено V. При Ревел има прав елемент като колонка.

На много снимки се вижда правия елемент, но ето една Кракомобилна. Личи си кой е внимавал повече като е правил матриците.

Снимка с подравнени буфери. Контура на кабините е съвсем различен. Наклона на стъклата на Брава е по голям, защото покрива е дълъг почти колкото на Ревел(а би трябвало да е по дълъг), а долу при фара се вижда как стърчи напред. Бравешката кабина, а и целия модел е по широк с близо 1 милиметър спрямо Ревел и Роко при които ширината е еднаква. Мисля, че вероятността 2 фирми да са сбъркали ширината е по малка отколкото само Брава да е в грешка.

Тук са подравнени задните буфери. Би трябвало Брава да стърчи по напред с 2 милиметра, но тя е по дълга само с почти 1 мм.

Както и да ги гледам кабината на Бравата ми е някак неправилна, груба и по грозна.

Стигаме до покривите. Слагам покрива на първата серия до 07-30. Снимката е правена на равнището на края на ревелския покрив. Това, което надстърча отзад е изцяло различният покрив на серия 132.

Покрива при 132 е не само по висок, той се различава и изцяло по детайлите. Различни тавани и капаци на кабините, различни решетки и форми отпред. Вече имаме снимки на нашите покриви и от двата варианта. Сравнете ги с Ревелския. Съответствието е пълно с изключение на някоя и друга дръжка и куки, които ще се опитам да си ги направя сам.

Снимка отстрани. Ревел е с първия покрив. Открояват се разликите в решетките на покривите, двете различни решетки на коша и различния брой капаци на междурамните връзки. При Ревел са 10 колкото и трябва да бъдат като за 131/07. На снимките на 132 които качихме тук с Митко се вижда, че капаците на 132 са 12. Брава не знам защо са направили 13 капака. При Роко са си 12. Тук долната машина закрива и още една грешка на Брава. Резервоара е направен в средата м/у талигите, даже и по напред с почти милиметър. Мястото му не е там. Той е чувствително по близо до задната талига.

Още една такава снимка, но този път Ревел е с втория покрив.

(
При подравнени буфери отляво – най лявата колоос на Брава съвпада, но третата е по навътре. Това е така, защото Брава са направили междуосието по късо почти с милиметър. Съответно и цялата талига иде с близо 2 милиметра по къса. При Ревел и Роко междуосието е точно. На снимката – десните талиги се разминават. Нормално, все пак 132 е по дълъг локомотив с 200 милиметра.
