Автор Тема: БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.  (Прочетена 10594 пъти)

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.
« Отговор #30 -: 19 Февруари 2013, 10:08:17 »
снимката е правена 1997 тя е правена след основен ремонт на машината мен ми стана странно наистина
 интересно е че примерно на 15160/1976 жалузите са идентични с нашите както и дръжките и само се различава по фаровете
крако наистина ще ти дърпам ушите
чувал ли си за еволюция на серията те от V 60 1001  до 18123/1984 виж колко разлики има
« Последна редакция: 19 Февруари 2013, 10:18:42 от piko1 »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.
« Отговор #31 -: 19 Февруари 2013, 10:13:29 »
Каквото и да си говорим - независимо от близките заводски номера - едните машини са си излизали като немски V60, а другите като Български V60 - просто си има договор и проект, които трябва да се спазва както за Немските така и за Българските железници - тъй, че това със заводските номера няма да направи модела по-близък или по-далечен от нашите локомотиви. 345 са си 345, БДЖ 52 са си БДЖ 52.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re:БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.
« Отговор #32 -: 19 Февруари 2013, 10:17:10 »
Нещо не мога да схвана какъв е спорът, но мога да ви уверя в едно - външният вид на моделите ще е важен, а не от кой номер произлизат, дали същият се различава с една цифра от друг или нещо такова...  :blink:

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.
« Отговор #33 -: 19 Февруари 2013, 10:36:40 »
чувал ли си за еволюция на серията те от V 60 1001  до  18121/1983 (52-293) виж колко разлики има просто виж
ти си го наизустил и си бъбориш колкото да не заспиш не знам кой ви вкара в главите това с различията пак ти казвам на 90% са еднакви DB 344 034-4 с  52-16 до 52-45 от една партида са с поредни серийни номера са едва ли не са строени една до друга освен фаровете аз по снимките не виждам други разлики да мога да греша не отричам

Влади спокойно спорим за очевадни неща но просто колегата спи и от много зубрене и повтаряне на една и съща лъжа по 1000 пъти тя е станала истина

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Re:БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.
« Отговор #34 -: 19 Февруари 2013, 10:38:05 »
Кучетата лаят, керванът си върви...  :yes:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.
« Отговор #35 -: 19 Февруари 2013, 10:39:25 »
Мистър. Ще ти го кажа така - виждал съм на живо машини от доставката 16-45, както и поне 10 немски V60 - далеч са от 90% еднакви. А ти виждал ли си ?


 Общо взето - аз приключвам със спора - тъй, като за мене е безмислен.

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1812
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Re:БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.
« Отговор #36 -: 19 Февруари 2013, 10:43:52 »
Гледам, че спорът ви нещо е само на приказки. Ако някои има да покаже нещо да го направи, иначе само да си спорите - моля минете на лична и не занимавайте всички.

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:БДЖ серия 52 от Владо, Иво и ко.
« Отговор #37 -: 19 Февруари 2013, 11:30:59 »
да ви обясня защо спорим понеже до колкото познавам господата от Sonneberg те новото производство на пико има склонността да отговаря 1:1 на прототипа в случая това е локомотив DB 344 034-4 сер.номер 15157/1976 той е наи близо до локомотивите от втората доставка за България  52-16 15164/1976 до 52-45 15193/1976 тук тръгна и спора и да виждал съм с собствените си очи локомотив от доставката 16-45 и да виждал съм доста v60 дори имам заводска снимка на такава която е досущ като локомотивите от първата ни доставка ако не броим фаровете и свирката колега крако за да можеш да сравниш локомотив на БДЖ с немско фау 60 трябва първо двата локомотива да са с близки серийни номера става въпрос за серия локомотиви които се произвеждат с десетилетия през това време самия локомотив претърпява конструктивни промени по просто не знам как да го обясня за да можете да ме разберете за 76г са произведени 489 локомотива аз германеца ще променям целия си производствен процес за 10-20 локомотива просто няма логика

извинявам се ако сме внесъл малко напрежение но понеже Владо бе написал
Цитат на: Vlado link=topic=4083.msg84146#msg84146 date=1354093297
Както се казва, това което не ни убива, ни прави по-силни, та и ние така - след компетентното "шамаросване" от професор Тано (:hi:) по отношение на моделите ни на 07-ма серия на БДЖ, с Иво решихме оттук насетне също като Стоян първо да откриваме тема за запланувания за правене нов модел, пък чак после да се заемем с работа. Така постигаме няколко неща: първо, популяризираме инициативите си, второ - даваме поле за теоритична изява на всеки, който иска да допринесе с нещо за изпълнение на задачата и трето - благодарение на вашите бележки и съвети ще има голяма вероятност да постигнем или поне да се докоснем до идеалния като краен резултат модел. Затова ви молим да сте много дейни и обстоятелствени, за да можем накрая да се похвалим с точно определени детайли, подробности и условности по така заплануваните за правене 52-ки.


и реших да помогна но колегата крако не е съгласен с мен
« Последна редакция: 19 Февруари 2013, 11:49:05 от piko1 »