Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Запечатан спомен

<< < (3/6) > >>

mill:
 :clapping:,Много добро

n_sirakov:
 :clapping: :clapping: :clapping:

liro4605:

--- Цитат на: gzo link=topic=4105.msg84993#msg84993 date=1356796239 ---1-каква смола е ползвал за отливане да дребните детайли и насока къде се продава ?
2-интересно ми е след затварянето корубата на готовия модел, доколко се виждат дребните детайли от интериора ? От последните снимки не се вижда това което е на живо. Ако се постави и осветление няма ли да е още по-добре видима вътрешната работа.
Мерс
--- Край на цитат ---
http://www.scalemodels-bg.com/phpbb/viewtopic.php?p=47535&sid=54006994703d40689d98be58adf412cf#p47535
Дано си доволен от отговора.Мога само да добавя,че още когато започна префасонирането на вагоните се разбрахме да няма осветление по простата причина ,че проби по тъмно не се правят и ще е неестествено да са осветени.Варианта беше да се осветят и да се сложи декодер но предвид,че не се знаеше какво ни предстои се отказах нацяло.
  Относно нужен ли е такъв интериор мога само да кажа,че заради сантименталността да.Всичко е точно както си е в реалността,дори стола на ръководителя Тасев си е на точното му място.
 
Имате ли предположения каква е достиганата скорост с тези вагони както е писал Людмил  и то преди доста години?

gzo:
Благодаря за преизчерпателния отговор на колегата  :hi:
Той явно чете тук и благодарността ми ще стигне до него. Той е виновника онази вечер да не спя нормално и цяла нощ да мисля как да направя онея ми магнетични - шмиргел и менгеме. Наистина са трепач. Имам си един вагон-работилница от бивша пико-вска стартова "мечта", която отдавна се чудя как да я накарам да заприлича на работилница и без надписа по нея. Сега вече видях, че шмиргела (макар и да не се върти  :sarcastic:) отваря много целия вагон, а работната маса е нищо без менгемето на ръба на плота.

Докато гледах червения вагон се сетих и колко влудяващо ще изглежда БДЖ вагон 47-ма серия с острите ръбове на джамовете. Представих си вагона оцветен в 2 тона на синьото или червено-бял.....още колко ли годинки ще има да го почакаме за серийно пр-во  ::)

Относно смолата ето, че неслучайно съм питал за нея. Такива БГ разфасовки ги няма отдавна по желязариите. Е, напълно е възможно някъде да прашасва по някоя партида. Аз предположих, че става въпрос за накава разновидност от смолите на онези спец. пороизводителки (като Бизон, например), които се намират из желязариите на всеки град. Явно търсенето на достъпна смола, подходяща за нашите си работи, ще продължава.

Колега, има ли някакви специфики около направата на шмиргела и менгемето или философоята е единствено в "дялането с теслата" на кубчето пластмаса ?
Още веджъж благодаря за отделеното време. Мерси и на Миро  :good:

daddy_g:
Уникални вагони една много голямо Браво от мен..
Колкото до смолата..Аз ползвам същата за реките и други имитации на вода...и знам къде има такава  :spiteful: :spiteful: :spiteful:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия