Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

"История и развитие на ЖП моделизма в България"

<< < (14/20) > >>

Adrian:


Владо , нищо не пречи всеки да разкаже историята си на жп почитател

pach:
Бих казал, че и двете мнения са ...точни.
Първоначално и аз смятах като първото...което доста ме подразни (не мнението, а изказванията визирани в него),
 че всеки човек го разбира по свой си начин, но сега след второто мнение, смятам че за всеки има място под слънцето.

Очаквам с нетърпение и хората (освен Ясен) които могат да разкажат именно не автобиографиите си, а
интересни случки и най-вече факти от тях, но отнасящи се за ключови моменти в моделизма ни.

Ето например, аз научих едно/две от имената започнали да преправят фабрични модели,
далеч преди 80-те години, както тук някои беше написал.

Вземете пример от Ясен - той пише за други хора, като скромно премълчава, че и той  е
преправял модели (при това с изключително добри получени резултати - дори тук ги продаде миналата година)

Всъщност когато се поизчерпа темата, тогава ще напишем и всичко което е премълчано от мненията, като още веднъж визираме
 общоизвестните (може би не за всички) факти. Премълчаването от Ясен, за неговия опит, не значи че няма да го включим във финалния
сублимат наречен от Адри - "История и развитие на железопътния моделизъм в България".
Това се отнася за всички, не само за Ясен де...
 :hi: :hi: :hi:

piko1:
Вадо наистина се двоумях дали да го пусна това тук или в представянето  
така съм го написал  поради Адри който започна доста биографично да го дава и аз просто последвах примера  по същия начин

--- Цитат ---По-скоро трябва да следваме логиката на един учебник по история - там има описания на събития, организации и личности, като за последните (и то за много малка част от тях) следва да има повече биографични данни само ако са допринесли с нещо значимо за каузата или участвали в нещо основополагащо
--- Край на цитат ---
.
фактите говорят аз съм от основателите на жп транспртно/моделистко Интернет общество в България ( не че е нещо изключително за сегашните ни представи за интернет) ако си бе направил труда да прочетеш до края щеше да го разбереш видял съм неговото начало и спрях не за друго да пиша а понеже ми отнема грубо 6 часа за да напиша един подобен полст с такава дължина а фактите и фигурите са много за този изключително малак период от 9-10 години както знаете railwaypassion не е първия форум за жп моделизъм в България но и до там ще стигна просто моля да имате търпение!

 :drinks:


благодаря на Ясен за това което е споделил до момента продължавай в същия дух както и всички останали които са се вклюили и онези кото тепърва започват да допринасят за сглобяването на огромния пъзел с гордото име История


pavel75:
Предлагам така - да се пише свързано с темата, кой както го разбира. Като се събере материал ще се види кой и как ще систематизира нещата. В момента темата я разбирам като чернова, после ще го прехвърлим на белова.

misan:
Надявам се да не кажа нещо,което вече е споменавано в темата . Сега поразпитах баща ми и той ми разказа следното. Някъде около 1976-77 година,в Научно техническия съюз се учредява Дружество на приятелите на железниците.  Като председател на цялото сдружение е избран инж. Димитър Деянов. Дружеството има секция ЖП моделизъм с председател Жоро Дончев и секция за любителите на истинските железници с председател моя баща. Още тогава един от  членовете на секцията по моделизма изработва  изключително прецизен правилник за това как да се оценява качеството на изработените модели.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия