Олелееее, може ли толкова време да имаш локомотив (дори и КМ1) и поне един път да не го извадиш от кутията!
Гледам и не вярвам на ушите си!!!!При това положение, смятам , че този локомотив най-после си е намерил мястото си!
При шефа, който да се фука с него, нищо че нищо, не разбира от това!!!

Колкото до супер, мега и т.н. месингови модели и те неса по-различни от пластмасарките!
Ако гледаш цената - тя просто е за по-гъзарските лаици, дето хал хабер си нямат от хобито, но пък могат да купят "най-скъпия и хвален" модел, без да ги интересува цената. Това е валидно както за готово сглобените тук и в Китай модели,
така и от саморъчно сглобените. Не от всяко дърво става...майстор по сглобяването, особено и ако изходните части заложени
от фирмата, продала ти месинговият модел, са зле или грешно изпълнени.
За справка дори в нашия форум - Професора се изприщи десет пъти, докато си сглоби и то със значителни подобрения и промени,
въведени от него, модела на парният локомотив (месингов) за теснолинейката му.
И се получи перфектен модел!!!1 (поне за мен)
Същевременно в ибей, е пълно с продаващи се неуспешни опити за сгобяване дори на читави модели. от всички мащаби...
Но и за тях се намират купувачи, "разбиращи" от цени и визия!!!
Чак се втрещявам че някакви такива клоунски изпълнения, се продават за безумни цени...слава на Бога - само понякога!
Съболезнования за модела и парите, но може би "всяко зло за добро"- и шефа ти е доволен и ти ще си вече по-внимателен "какво си пожелаваш"!!!
