Тази машина преди да я докарат в София не беше ли именно във Варна на съхранение?
Вярно че я докараха, за да я възстановяват, но тогава май БДЖ-05 беше по-евтиния и удобен вариант.
Иначе изключая лангъркането напред-назад, има логика да я оправят във Варна.
Все пак транспортния министър е тамошен кадър (бившия шеф на пристанище Варна) и
е съвсем логично да се опита да я върне там. Колкото до персонал, не е сигурно дали нямат,
щото май никой не им е дал шанса да го правят. Имат ли някакъв парен локомотив възстановен във Варна?
Може пък и това да им е шанс да покажат, че могат! А и макар минимални средства да се отделят за това,
явно ще се дадат в този регион от където е "тръгнал" министъра. Това си е логически точно и ...по български!!!
Дано наистина да стане нещо добро и да имаме още един (много красив) парен локомотив, особено в светлината
на изтичащите срокове за които говори кракомобила!