Жорж, за нормалните влакове е. Първите два коловоза (от горе) са маневрени, трасето си минава от 3 и 4 коловози (от долу), та може би не е толкова голям проблем. Не ми се рови сега в каталога на Тилиг Елит, да видя какъв е градуса... Ако трябваше да ги правя с по-голям радиус като
тоя , гърловината щеше да сигурно 1,5 - 2 м. Всъщност, релсите съм ги полагал преди
8 г. 
(кога мина това време...)
Но, докъде съм стигнал с подстанцията или секционния пост. Аз ще го наричам "разпределителен" пост, по това както го наричат в неско/швейцарските форуми. А може би това е и едно и също със секционен, но не съм спец...
При по внимателно вглеждане в снимките които имам, за да разбера все пак къде е входа, какво се случва след него и после как излиза, за да захрани всеки един коловоз на гарата (4 бр.) + 2бр. на по-долно ниво (в оригинал са три нива, като гарата е на средно - при мен също е така), мисля. че е правино разпределителен, но в БДЖ може и да е секционен.




Пръснах леко с грунд, като преди това измих със спирт, после сложих две лампи, като трябва да им сложа и съпротивление, но по-натам. С това мисля, че съм приключил с половина та работа. Остава да накича разединители, изолатори, шалтери, жици и т.н., като има напредък с 3Д принтера.След това ограда/мрежа и съм готов.
Ако знаех, че е толкова "сръдкаво", може би нямаше да се захвана, но пък е и кеф...