Магазини / Поръчки / Оказион | Shops / Orders / Bargains > Зона на търговеца | Retailer's zone

БДЖ 46 124: лимитирана серия от Amintiri Feroviare

<< < (38/54) > >>

mitko0888:
Все пак да попитам. Защо датите на ревизиите ми изглеждат толкова странни:



А пък още по странни са на оригинала (снимката е от 2014 г., естествено не е моя):

mitko0888:
Взех че си отговорих сам: по старото ПЛС се е пишело година.месец.ден, сега се пише ден.месец.година. Така че ревизията е вярна (02 - 22 - все тая), годината е 2013.

Nenchev:
Дълго се чудех дали да запазя един лок за себе си или всички да заминават по предназначение, ама като чета коментарите - колко много недостатъци и кусури има, особено на опаковката, та се радвам, че не оставих нито един.  В крайна сметка, ако ми затрябв - ще си направя - нали затова сме моделисти...

За любопитните - от цялата далавера изкарах 300 кинта.  120 дадох за вералит, 160 дадох на 10х да ми изрежат предпазни щитове за лице и с останалите 200 купих 4 ролки пластмаса, та да принтирам щитове.  Сега имам капацитет да принтирам 96 предпазни щита, които да дарявам на лекари и зъболекари.  Та искам да благодаря на всички, които участваха в моята далавера и си взеха 45.124    :hi: :hi: :hi: и ми помогнаха да закърпя бюджета до някъде.

mitko0888:
Аз мислех че всичките 15 са за теб. Жалко, можеше да направиш макет на едно БДЖ депо пълно с 46-ци. Честито на щастливците! Не видях някой да те е обвинил че си инвестирал и ще продаваш след 5 години по 1000 лв. Колкото повече го правят - толкова повече ще се купува и производителите ще нащракат още бг модели :)

Мисля че съм посочил само един кусур - тукмакът на покрива, който е румънски, а не като на нашите. Все пак е една пластмасичка която можеше да е по-истинска.

Всъщност за толкова години (от предишните два модела) никой никъде не каза че има 1 - 2 детайла на 002 и 125 - въпросните елементарни пластмасички - на покрива, които могат да се напарвят така че да отличават бг локомотивите от останалите и да приличат на истинските. И като резултат - тоя прекъсвач сега пак не е оправен. Ако някой му беше написал на румънеца, сигурен съм че щеше да направи нещо по въпроса. Матрицата преправиха заради малките фарчета, а един елементарен детайл не промениха, просто защото няма кой да каже.

За опаковката - това е нова опаковка за наш 46, съвсем различна от старата, а сигурно и румънските версии са с тази кутия. Старата, дунапренената, трябваше да се резне от едната страна ако си сложиш роко курц куплунг. Това е всеизвестно. Правиш нова прозрачна опаковка. На всички подобни поизводителят пише изрично че трябва да си я резнеш малко след като си купиш локомотива, за да му се събират закачалките. Т.е. и това се знае прекрасно. След като го извадиш от кутията, като го закачиш на влак, вече не можеш да си го прибереш в оригиналната опаковка. Тъпо от всякъде, но всеизвестно.
Толкова ли е трудно, като правиш нова опаковка за този тип локомотиви, да отвориш фабрично една дупка от едната страна? Така че с кеф да си сложиш куплунг, да си караш влакчето, и после да си го прибереш в кутийката без да махаш куплунга?

Затова Иво, въпреки сърказма ти, си мисля че в специализиран жп моделистки форум е нормално и полезно да се посочват кусури, за да не се повтарят след години - което ще е за наша радост. Ако някой покаже със снимки че въпросния прекъсвач и изолатор са ок - съгласен, сбъркал съм, посипвам си главата с пепел и продължавам да си съзерзавам влакчетата. Ама като са грешни - защо да не го напишем че за следващия модел да се оправят?

ПС: Още не съм го отворил да видя дали са му сложили шайбички на червяците, нещо което е без пари, но като го няма унищожава целия локомотив ... Освен ако не си го даржиш в кашона.

Mironista:
Надписи, покриви, телове, кутии и други.

Абе хора аз лично се радвам че се правят БДЖ модели от фирми, хора и (не) хора. За нашия необятен пазар на БДЖ модели аз мисля че трябва да сме повече от доволни. Стига с тия кусури, стига с този негативизъм. Да сигурно има недостатъци. Само искам някой да ми покаже напълно точен модел без една забележка ама напълно точен. Вадим електронния шублер и мерем къде точно е таблеката дали е на ъгъл 32.4 градуса и дали е с 2 мм по наляво ако успее да ме обеди в това че модела е на 100% с оригинала съм готов да се покая и да призная че аз нищо не разбирам - което е факт - аз нищо не разбирам.

За мен е достатъчно щастие че след 5 години този локомотив дойде при мен и ще му се радвам. За кутията ме боли .......... коронавируса.

Адмирирам и се възхищавам на всички хора и специлиасти които коментират тук със доказателства снимки и материали - така трябва. Ама дайте да се порадваме малко с моделчето според мен е станал доста добре и си заслужава човек да го притежава това е.

Пазете се и се грижете за себе си и за близките си това е важно сега

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия