За тебе може и да е спам...като не си разбрал същественото на темата.
Ще пиша бавно, за да може всеки да го схване:
1. Колегата търси снимки, чертежи (по-точни) и история на тези вагони.
2. Напълно логично след като вече има заповед да се нарежат, не са в движение от 2006г.- тоест те вече СА история.
3. Логично спотърите да нямат много снимки на тях, най-малкото че до 2006г. нямаше такива...не снимки,
а спотъри...или поне не знаеха, че се казват така...Пък и никой не е предполагал,
че именно тези вагони ще излезнат от употреба по този начин. То на кое ли имаме снимки като хората.
Все едно да се каже, че понеже нямаме много снимки на двуетажните ни вагони - логично и те да са работили на загуба и да са стояли в депо Надежда...
4. След като са спряни от движение през 2006г. не би трябвало да са били на пълна загуба и екзотика през останалите ...не знам ...може би 30 години служба. Особено по социалистическо време от когато са тези конструкции. Все пак някой, някъде в Български пощи е намерил принципно за нужно да бъдат закупени, най-малкото щото такива служби да са действали в почти всички континентални железопътни администрации. Типично българско мислене, че ние сме по-умните от всички останали..."тия тъпанари са били на загуба с пощенските си вагони", ама ние що сме ги купили тогава (!?)...
В Швейцария не само, че пощите са ползвали пощенски вагони, но са си направили и цял автобусен парк
(автобусите са били в жълт цвят дори), който да обслужва тъй наречените "пощенски автобусни линии",
които са "събирали" пътниците от околните селища в непосредствена близост до някоя железопътна гара.
Те също явно са били на загуба....заедно с целите им пощенски служби.
5. До 89г. нямаше експрес без вагон-ресторант в състава си, както и с поне един първокласен вагон,
така че е съмнително да са стояли в ремиза
(всъщност и там не им е мястото - ремиза е правителствен и до сега, а РСВ си беше
допълнителна организация съответно със свойте си вагони). Тогава и влаковете си бяха по 14 вагона и
тъй като сега са едва по 4-5 (в някои случай и по един) значи ли това, че сега са на печалба, а тогава са били на загуба.
От РСВ също не са знаели, че са на загуба, та и те са се "набутали" да се оборудват освен с туристическите ресторанти
по гарите (култови сред някои кръгове) и с допълнителни разходи за вагон-ресторанти.
6. Извън всякаква логика сигурно съм пътовал в единственият работещ пощенски вагон пред 1981г. - явно е било
гнусна инсинуация на "врага", който ми е спретнал цялатга акция за да се добере до секретната чанта.
...Но явно нещо се е объркало, щото чантата си стигна запечатана и без липси където трябваше с всичко в нея.
Явно и от вражеските сили с арешили че тази акзция с пощенският работещ вагони им е излезнала на загуба!
...Всъщност
....отказвам се ...пред "логиката" и фактите са безсилни...
Да, вагоните на пощите още с купуването си, са били на загуба и
по тази причина не са се движили, та съответно ги няма запечатани на снимки...
Логиката е ...неоспорима!!!