Автор Тема: Железница и армия  (Прочетена 29754 пъти)

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #15 -: 23 Април 2014, 13:37:43 »
Цитат на: TANO link=topic=4510.msg94753#msg94753 date=1398244802
На първата снимка е 400_60, на третата е 17-та серия. Втората снимка откъде я намери? Тая локомотива ми е непозната.

Мерси, всички снимки са от едно и също място, колега който се опитва да индентифицира какво е придобил, купувайки ги. Ориентировъчно в кои години може да са снимани. Ако униформите се виждаха по-добре опознаването е моя работа, но сега разчитам на локомотивите за ориентир. Със сигурност обаче са след ПСВ.
« Последна редакция: 23 Април 2014, 13:39:20 от gzo »

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: Железница и армия
« Отговор #16 -: 23 Април 2014, 14:19:42 »
Цитат на: gzo link=topic=4510.msg94755#msg94755 date=1398249463
Със сигурност обаче са след ПСВ.
И преди 1936 г. , съдейки по старата номерация на машините. А за втората може би аз неправилно зададох въпроса. Пише ли къде е снимана (евентуално на кой фронт, ако е през ПСВ), щото не е наша.

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железница и армия
« Отговор #17 -: 23 Април 2014, 14:27:19 »
Цитат на: TANO link=topic=4510.msg94753#msg94753 date=1398244802
Тая локомотива ми е непозната.
Може да е някоя трофейна.. От Сърбия или Румъния...

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 352
  • Рейтинг: 110
Re: Железница и армия
« Отговор #18 -: 27 Април 2014, 17:35:49 »
Ето становището на инж.Димитър Деянов за локомотива на снимката, дадено във форум "Български железници" в отговор на мой въпрос:

Локомотивът на снимката не е български. Той е една от 8 машини доставени за SHS (словенско-харватските железници) през периода 1887-1908 г. Снимката е направена вероятно по времето на, или наскоро след Първата световна война, а  експлоатационния номер на локомотива е първоначалния или друг стар (ако машината е преномерирана). Когато се създават ЮДЖ (JDZ) и след като въвеждат последното  серийно означение за парните си локомотиви, от споменатите 8 локомотива са останали 5, които получават JDZ - серия 101 и експлоатационни номера  101.001 до 101.005.
Както се вижда от снимката локомотивите са тип  (2-2-0), работят с наситена пара, парния котел е разположен ниско (характерна особеност на повечето конструкции до края на XIX и началото на XX в.), а стоящия котел е спуснат с долната си част между рамните платна на локомотива. Впечатляващ е диаметъра на двигателните (сцепните) колооси по кръга на търкаляне (1850 mm). Очевидно са предназначени само за пътническа служба.

Имам мащабна размерна скица на тези локомотиви и снимка, но не мога да ги кача. Не зная защо, но при опит да ги прикача ми излиза надпис "максималната големина на файловете е достигната". А те са в рамките на допустимото: по 640 х 330 пиксела. Ако успея ще ги кача допълнително.

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #19 -: 13 Ноември 2014, 23:11:41 »
Ешелон с БМП-та

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6711
  • Рейтинг: 1087
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железница и армия
« Отговор #20 -: 19 Ноември 2014, 16:47:30 »

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
Re: Железница и армия
« Отговор #21 -: 19 Ноември 2014, 17:14:42 »

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #22 -: 04 Декември 2014, 23:48:59 »
Консервирани автопревързочни АП-2

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #23 -: 16 Декември 2014, 22:53:30 »
Видео с руски ешелон !
https://www.youtube.com/watch?v=WxzjyzTeVt8

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #24 -: 14 Януари 2015, 23:35:58 »
Mалко ядрени влакове.

БЖРК 15П961 «Молодец»






вагон с автономной системой ТВР для перевозки ракет


ЖД вагон с автономной системой ТВР для перевозки ракет серии 15Ж45, 15Ж53, агрегат 15Т119


ЖД вагон с автономной системой ТВР для перевозки ракет серии 15Ж45, 15Ж53, агрегат 15Т119, с выдвинутой рампой


вагон для перевозки комплектующих ракет 15Ж45, 15Ж53, 15Ж56 , агрегат 15Т192





вагон сопровождения с вагоном для ракет:


Выгрузка с использованием ССП:



Выгрузка с использованием подвижного средства перегрузки






 


gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2035
  • Рейтинг: 1421
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Железница и армия
« Отговор #25 -: 21 Януари 2015, 19:58:38 »

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #26 -: 21 Януари 2015, 21:39:12 »
Цитат на: gregary link=topic=4510.msg98219#msg98219 date=1421863118
https://www.youtube.com/watch?v=Gk0fXl20HNc

На тези същите типове по-интересно им е товаренето на ешелоните https://www.youtube.com/watch?v=C_xN_9zMHco

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2035
  • Рейтинг: 1421
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Железница и армия
« Отговор #27 -: 10 Февруари 2015, 19:19:47 »
Два танка на едноосен вагон - верно малки са,ама...



и малко swiss "леопарди"
 

D2

  • Trade Count: (36)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 296
  • Рейтинг: 21
  • II, III, IV, V и VI епоха в Н0 София
Re: Железница и армия
« Отговор #28 -: 10 Февруари 2015, 20:23:01 »
Гриша,къде го видя този ЕДНООСЕН вагон?

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2035
  • Рейтинг: 1421
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Железница и армия
« Отговор #29 -: 10 Февруари 2015, 21:01:16 »
Малеее, то стана като "куц" кон, ама... :haha: :lol:
Като се говори за военни машинарии и джаджи се говори кодирано с партизански имена. :on_the_quiet: :sarcastic: