Автор Тема: Железница и армия  (Прочетена 29753 пъти)

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Железница и армия
« -: 31 Март 2014, 10:16:05 »
Ешелониране на танкове от Крим

http://youtu.be/-ShAMkMeOAo


gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #1 -: 05 Април 2014, 23:13:36 »
Китайски железории...

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1705
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1347
  • Рейтинг: 209
Re: Железница и армия
« Отговор #3 -: 06 Април 2014, 21:10:02 »
Тая композиция, лети право към Надин. 

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2035
  • Рейтинг: 1421
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
Re: Железница и армия
« Отговор #4 -: 06 Април 2014, 21:24:06 »

Swiss army

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #5 -: 07 Април 2014, 14:04:27 »
Модел на брониран баварски локомотив и вагон от Първата световна война от личната колекция на господина Чернев :)







Ще го помоля да напише подробности за оригиналите, че аз като пацифист не съм запознат...

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #6 -: 07 Април 2014, 14:35:39 »
От ешелоните, които съм виждал до сега, като че ли американските са най-дълги  ::)
Да му мислят американските моделяги, ние тук кротко минаване по темата и с 5-6 вагона  :haha:

Малко "Ейбрамси" и "Брадлита" ! Интересни са рампите, които са оборудвали за товарене ! Излиза, че ако на една композиция има да речем 50 вагона (нещо обичайно), на които могат да се товарят по 2 тежки машини, то първата машина ще се качи по рампата и ще премине последователно върху 49 платформи  :blink:


Тази върви с пояснение, че на платформите са качени над 70 машини !


Няйде из Ню Орлянс !


А тез са от Колорадо !


Туй е от Аризона и като го гледам от какво се тегли ще да е нещо мнооого дълго....




И малко хамерикански УАЗ-ки...


Тук изглежда не са привързали добре една от машините и е изпаднала нерде из завоите...


В Русия съм, в Русия съм  ! :haha:


....и по-точно в Крим де, тез дни покрай щуротиите в Крим бая украинска техника се извози. Риснаците я изтеглят от изоставените украински поделения и я оставят на украинска територия, те белким онези идат и си ги приберат, че да ги ползват срещу руснаците  :lol:


След тежката работа отиват да ударят по едно  :drinks:


Туй вече си е баш в Русия, разни КЩМ-ми на БТР0и....


Германски Леопарди, теглени от нещо добре познато !


В помощ на колегите...







« Последна редакция: 07 Април 2014, 14:42:20 от gzo »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железница и армия
« Отговор #7 -: 07 Април 2014, 15:33:28 »
Не виждам добре снимките на американските платформи, но много ме съмнява да слагат по 2 Абрамса на една. Не знам дали има такива платформи, които са носят по 130 тона, отделно и натоварването върху трасето. Неслучайно "тигрите" са по 1 на вагон - те са съпоставими по тегло с Абрамсите. Съветските са също по 1 на вагон, а са по 40 и няколко тона... За БТР-и, джипки и прочие - там проблеми няма.

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #8 -: 07 Април 2014, 16:15:27 »
Цитат на: Best Ripper link=topic=4510.msg94521#msg94521 date=1396874008
.... но много ме съмнява да слагат по 2 Абрамса на една. Не знам дали има такива платформи, които са носят по 130 тона, отделно и натоварването върху трасето. .....

Нали знаеш, че в Америка, с изключение на шопската салата, висичко има ! За твое сведение виж това видео на време 1:47, откъдето започват Абрамсите х 2 на платформа (общо 13 платформи, носещи 26 танка)
http://youtu.be/5U9xZHZMqZg


Мен обаче друго ме вълнува !
Дали из БДЖ има разпоредба, минимум по колко платформи да се държат в наличност за мобилизационен резерв ?
« Последна редакция: 07 Април 2014, 16:18:11 от gzo »

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2393
  • Рейтинг: 989
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Железница и армия
« Отговор #9 -: 07 Април 2014, 16:39:06 »
Цитат на: Best Ripper link=topic=4510.msg94521#msg94521 date=1396874008
Не виждам добре снимките на американските платформи, но много ме съмнява да слагат по 2 Абрамса на една. Не знам дали има такива платформи, които са носят по 130 тона, отделно и натоварването върху трасето. Неслучайно "тигрите" са по 1 на вагон - те са съпоставими по тегло с Абрамсите. Съветските са също по 1 на вагон, а са по 40 и няколко тона... За БТР-и, джипки и прочие - там проблеми няма.

В онази Америка 30 тона на ос е нормално и допустимо по доста линии. 6 х 30 са 180 тона, което спокойно става за два танка (без да са заредени не са повече от 60 тона парчето). Четириосните си возят само по един.

Повече ме учудва ширината на вагоните и габаритът на товара - по всичките ми сметки излиза поне 20 см в повече ...

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железница и армия
« Отговор #10 -: 07 Април 2014, 21:46:02 »
Цитат на: mitko0888 link=topic=4510.msg94527#msg94527 date=1396877946
Повече ме учудва ширината на вагоните и габаритът на товара - по всичките ми сметки излиза поне 20 см в повече ...
Да, така е, не бъркаш. Тежките танкове са по-широки от габаритите на платформата. Част от веригите "стъпват във въздуха" - извън вагона. Това е направено за първи път от немците през войната заради габаритите на "пантерите" и "тигрите". Даже вторите имат два комплекта вериги - транспортни /по-тесни/ и бойни /по-широки/. На снимките на gzo на модела на "тигъра" върху платформата те се виждат.  ;)

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #11 -: 13 Април 2014, 16:46:42 »
Mалко БДЖ и гаубици !
Снимките са на Веско от локофорума.




gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железница и армия
« Отговор #12 -: 23 Април 2014, 11:06:49 »
С молба за опознаване на подвижния състав и годините, качвам тези снимки, свързани с нашата военна история...





« Последна редакция: 23 Април 2014, 13:35:25 от gzo »

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re: Железница и армия
« Отговор #13 -: 23 Април 2014, 12:20:02 »
На първата снимка е 400_60, на третата е 17-та серия. Втората снимка откъде я намери? Тая локомотива ми е непозната.

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2393
  • Рейтинг: 989
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Железница и армия
« Отговор #14 -: 23 Април 2014, 13:25:22 »
Цитат на: gzo link=topic=4510.msg94751#msg94751 date=1398240409
С молба за опознаване на подвижния състав и годините, качвам тези снимки, свързани с нашата военна история...

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

Май само аз не виждам снимките ...  :(

Вече ги видях, благодаря!
« Последна редакция: 23 Април 2014, 15:13:20 от mitko0888 »