Автор Тема: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)  (Прочетена 29067 пъти)

martochkata

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 201
  • Рейтинг: 45
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #30 -: 15 Май 2014, 22:14:16 »
Ето още нови снимки на втората ми Шкода, която вече е почти завършена.  :good: А също ви представям и най-новата ми придобивка от вчера красивият BR 119 070-1.   :spiteful:
 
 
 
 
 

 :lol: :haha: :spiteful: :good: &bgflag

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #31 -: 16 Май 2014, 08:03:37 »
Честито. И със здраве да си ги търкаляш. Като за първи опити мисля че е повече от отлично.

Бих ти предложил като правиш следващия си модел: обърни внимание на тази твоя снимка, добре се вижда какво имаш да оправяш.

martochkata

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 201
  • Рейтинг: 45
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #32 -: 16 Май 2014, 21:35:31 »
Уважаеми колеги, искам да поясня, че тези две Шкоди ги правя по образец на тази машина (БДЖ 44 088.3), и за това са с такава гланцова боя, а не с по-тъмна и матова такава(БДЖ 44 198).Моля да ме разберете но така ми харесват повече отколкото да са матови.Благодаря за разбирането. :hi:
БДЖ 44 088.3
 
 
БДЖ 44 198
« Последна редакция: 17 Май 2014, 15:03:01 от martochkata »

tritehiksa83

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #33 -: 17 Май 2014, 09:52:16 »
Всеки има правото да направи своя собствен модел така както му харесва,поздрави много добре е станал!

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4818
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #34 -: 17 Май 2014, 21:39:25 »
Аз можах да видя боята на живо и въобще не изглежда така както на снимките,изглежда си нормално!
Винаги като снимам ,червеното не го дава реално....то си е до качество и умение при снимачката :lol:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #35 -: 18 Май 2014, 13:49:13 »
Тонка, вземи та си купи някакво хубаво фото!
Така и така покрай тия самоделки, направени от нищо спестяваш достатъчно...
 :lol: :lol: :lol:
« Последна редакция: 18 Май 2014, 14:25:54 от widowmaker »

D2

  • Trade Count: (36)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 297
  • Рейтинг: 21
  • II, III, IV, V и VI епоха в Н0 София
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #36 -: 19 Май 2014, 10:00:10 »
Здравейте колеги!Смятам,че цвета на боята не е проблем,проблема е в разстоянието от глава релса до буферите,сигурен съм,че това има в предвид и колегата ''mitko 0888 ''.А за боята на истинските локомотиви от снимките,просто са прясно боядисани излизайки от ремонт.След половин година ще са замърсени като другите.     Успешна седмица!!!!!

martochkata

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 201
  • Рейтинг: 45
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #37 -: 19 Май 2014, 22:25:38 »
Скъпи колеги, този модел няма възможност да се свали повече надолу, за да стане точно срещу другите буфери.Свалил съм над два мм. от вътрешната страна на тавана и рискувам да стане нов модел Шкода 44 кабрио. :lol:
Това е максималното, което може да се свали така, че остава в този вариант.

D2

  • Trade Count: (36)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 297
  • Рейтинг: 21
  • II, III, IV, V и VI епоха в Н0 София
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #38 -: 19 Май 2014, 23:21:41 »
Има още един начин,по-малък диаметър на колелата,ако е възможно.

daddy_g

  • Trade Count: (9)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1023
  • Рейтинг: 332
  • HO (БДЖ) & N (БДЖ & USA)
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #39 -: 20 Май 2014, 09:07:25 »
Цитат на: D2 link=topic=4519.msg95134#msg95134 date=1400530901
Има още един начин,по-малък диаметър на колелата,ако е възможно.
Проблема не е в колелата..Ако трябва да сме честни шаси от BR215 е идеален донор за 44 серия...ама само в НО. Дори в сегашния си вид локомотива е с по-дълго разстояние между талигите отколкото трябва в мащаб, а колоосите трябва да са с по-голям диаметър. Истината е че за Шкодите в N шасито е друго

D2

  • Trade Count: (36)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 297
  • Рейтинг: 21
  • II, III, IV, V и VI епоха в Н0 София
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #40 -: 20 Май 2014, 10:12:18 »
Става въпрос конкретно за работата по този случай.

daddy_g

  • Trade Count: (9)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1023
  • Рейтинг: 332
  • HO (БДЖ) & N (БДЖ & USA)
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #41 -: 20 Май 2014, 10:19:04 »
Цитат на: D2 link=topic=4519.msg95136#msg95136 date=1400569938
Става въпрос конкретно за работата по този случай.
И аз за него говоря. Просто с това шаси машината няма как да слезе по ниско

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #42 -: 20 Май 2014, 11:30:17 »
Не знам дали трябва да слиза по-ниско. Покривът според мен си е на място (малко по-ниско от този на дизела, както и трябва да бъде ако им се гледат истинските размери). Освен ако дизелякът не е по-голям от колкото трябва. Дали пък отливката не е по-малка? martochkata ако иска да сложи някакви основни размери, вкл. и на шасито. С обикновена линийка може да се мери доста точно.
Освен това аз имах в предвид и още неща - дръжките и боята. На много места е писано във форума че за подобни дръжки е най-сполучливо да се използва твърд и тънък материал, писахме много за 009, 014 и т.н. Това на снимките мисля че е от медна тел, която не стои права и изпъната там където трябва. За боята zazo го беше обяснил много добре. Не е проблем дали е гланц, сатен или мат. (въпреки че според мен лъскавата боя трябва да е сатен а не гланц). Важно е колко е гъста и как се маже с четката, за да не стои дебела и наклепана.
Мисля си и че основата може да се подготви малко по добре преди боята. Има кит, шкурка, пила ...
И накрая - това всичкото си е чисто мое мнение и не искам да ангажирам никого с него. Радостно и похвално е че някой се опитва да си направи модел от почти нищото, и резултатът никак не е лош. Има някои неща които поне на мен ми направиха впечатление и намекнах при втори (и следващи) опити да се пооправят (във форума има достатъчно примери, т.е. едно "професионално" изпълнение е напълно постижимо без сериозни разходи). Не смятам че авторът трябва да се обижда от това, което съм написал (поне не съм искал да става така), а по-скоро да потренира още малко и да показва все по-хубави модели и да не спора до тук и на това ниво (има да се правят 46, 06, 07, 52, 55, дезиро и т.н.).

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #43 -: 20 Май 2014, 11:38:12 »
Логично е други да не правят ревюта, като се представят самоделки тип "Мамоооо, ма виШ какво направих". А масово постовете са тип "Браво, мами колко си ми уМен!"

martochkata

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 201
  • Рейтинг: 45
Re: Skoda 68Е (БДЖ 44.088)
« Отговор #44 -: 20 Май 2014, 15:03:15 »
Въобще не се обиждам.Само ми кажете,кой може да пасне по-тънка и здрава тел.А също от къде да закупя по-тънка бургия от 1мм, че тази ми е най-малката.Щом разбирате от цветове моля пишете, коя фирма и номер боя да ползвам.Благодатя за вниманието. :hi:
« Последна редакция: 20 Май 2014, 22:28:17 от martochkata »