ВАЖНО !!! | IMPORTANT !!! > Календар на събитията

Themofeszt 2014, Будапеща, Унгария

<< < (3/6) > >>

pach:

--- Цитат на: emilchaushev link=topic=4541.msg95628#msg95628 date=1404417862 ---Хей ръчички, хей ги две

И шаблони има и се раздадаха, но теорията е едно, чертежа е друго, а изработката трето. Например има релси под които има по милиметър и кусур тинол и релсата не е легнала на платката, има надигнати платки, има платки, които не са на оста... Творчеството е доста колоритно, от където ни дойдоха проблемите и на срещата и за това избивахме фиксаторите. Но е логично когато сглобяваш модула и нямаш вече изработен, по който да се равни да има такива фалове- все пак никой не иска да губи време в четене на технологии :) .
...

--- Край на цитат ---

Дааа, искрено ти съчуствам. Дано тук поне да прочетат хората и следващите модули по призива "Дайте да дадеме!"
 изработени от всички желаещи на принципа "и аз ще участвам - от мен по пет на час" да не е в този вид,
 защото само компрометира хубавата идея за модулите като цяло - тоест те задължително да бъдат по-добре изпълнени.
 
Крайно време е да се изостави мерака за масовостта и да се спазва правилото за входящ контрол - "не пасва/ значи не  участва"
 до отстраняване на несъответствията. Нали точно за това са създадени стандартите - да се спазват не само на думи.
В противен случай хората със тандартно отлични модули ще им писне всеки път да се завират по тях, защото някои недодялан
модул е бил допуснат до включване в общата система. Включването към нея да е своеобразен тест за всички.
"Искаш да караш - дай да видим какво си направил за това ти твое желание?". Това впрочем беше решено да е
водещо още  при изработването на първите модули в ТТ по стандарта BGTT-S от клуба.
За КЖМБ не знам точно какви са правилата но се надявам да са приблизително същите вече.
Всичко друго е напразно губене на средства и време, късане на нерви от ...само някои хора които отгоре
на всичкото са все едни и същи, дето спасяват впоследния момент дадена среща.
А те също искат да се наслаждават на моделизма и най-малкото не  е коректно и справедливо спрямо тях.


За съжаление ние хората сме единствените животни които се спъват два пъти в един и същи камък.
Вече минахме два пъти през такова недодялано изпълнение - един път с първите модуди в Н0 и
сега втори път с модулите в ТТ. Да се надяваме, че третия път - модулите в N, ще са успешни и точни от раз.

Практически за тези дето ще ходят в Унгария, не остава много време щом като ще се реконструират наличните в ТТ.
Този път намерете време и сглобете всички модули в една система (вече и бустери имате) и проверете всичко отново,
не само механичната част, но и електросистемата, крайно време е да се прочете и осмисли кое за какво  е и  как се ползва.
Иначе са отишли нахалост потрошени пари за проводници, конектори, платки, клеми, ключета и всичко по BGTT-S.
Даже бих ви посъветвал да ги наредите два пъти - един път работна събота за цялостна проверка
 до отстраняване и на последния проблем, а втория път в конфигурацията която дефакто ще бъдат в Унгария.
И пак проверка което ако е в почивен ден,  защо не и едно дву/три часово каране по разсписание - нали няма
да се ползват модулите само за официални събития, ами най-вече за каране по тях от моделистите!
Успех!
 ;D ;D ;D

schatsi:

За срещата в Будапеща трасето ще е на височина 1000 мм . Ще трябва да правим нови или да преработим сегашните крака.
 Предлагам ви два варианта за преработка на съществуващите крака , така че да могат  да се ползват и за височина на трасето 1300 мм , както е по стандарт.


http://bgtt.eu/forum/index.php?action=recent

schatsi:
http://bgtt.eu/forum/index.php/topic,83.msg1625.html#msg1625

emilchaushev:
Първата партида

Vlado:
За интересуващите се от представянето ни на Темофест 2014, в страницата ни във Фейсбук ще се прави редовен снимков репортаж за всички събития от феста. Приятно гледане!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия