Руски ешелон със С-300:
https://youtu.be/lZL9jg8-ePIИ канадски безкраен ешелон от специалните броневици с лъчевото оборудване:
https://youtu.be/mQCRXudN-Wo 
И малко от моделите на Роко:





Държава: Обединено кралство
Разузнавателни превозни средства на колела Saladin
Обзаведена ситуация: Бахрейн, Гана, Хондурас, Индонезия, Кения, Кувейт, Ливан, Либия, Нигерия, Португалия, Сиера Леоне, Шри Ланка, Судан, Тунис, Обединени арабски емирства, Обединеното кралство, Йемен Арабска република
Януари 1946 г. Британската армия предложи да се замени с нови бронирани машини по време на Втората световна война Daimler (Daimler) MK2 и компании за спомагателна техника (AEC) на бронетанговите превозни средства MK3. През същата година започва разработка на нова кола с кодово наименование FV601 (A) в дизайна на колесницата (отдел за дизайн на бойни превозни средства), който сега е Кралската академия за изследвания и разработки на оръжия и техника (Royal Armament Research and Development Establishment).
1953 г. Алвис ООД завърши два от този автомобил. Тъй като компанията има желание да произвежда бронирани превозни средства Saracens (Saracen), така променените от Crewe Presley Automobile (Crossley Motors) произвеждат шест прототипи на първообразното превозно средство [FV601 (B)], и е завършено през 1955 г.
Фронтови войски на разузнавателното превозно средство на Британската армия от разузнавателното превозно средство Alvis Saladin Scorpion [Alvis Scorpion CVR (T)] са заменени. Но все още има малка част от Кипър, която се използва и използва за обучение на водачи. Във Великобритания автомобилът все още е вписан като превозни средства за военни резерви.
Колата е изцяло заварена стоманена каросерия, отпред в пилотската кабина, бойното отделение, класиращо централното отделение на двигателя отзад.
Предната част на водача в колата, която има преден люк, може да бъде сгъната диагонално, поставена на палубата, за да разшири хоризонтите. Има три перископа № 17, където се излюпва един, от двете страни на водача за всеки от тях.
Кулата е изцяло заварена конструкция, стрелеца отляво, дължина на превозното средство (и товарач) вдясно, те имат отворен заден люк. Дължината на автомобила с преден люк има четири перископа № 17, отзад - един въртящ се перископ. Бившият оръжеен люк има перископ, под който част от увеличението 6 ×, за насочване; от страна на 1 ×, за наблюдение. Под пръстена на кулата от двете страни има врата за сигурност.
Отделение за двигателя, разделено от пожарни прегради и бойни отделения. Монтаж на пожароизвестителни и противопожарни системи. Частта за трансмисия има течно съединение и предварително избрана планетна скоростна кутия на Daimler. Всяко колело е оборудвано с планетарен редуктор.
Кола без амфибия, няма три противоустройства и оборудване за нощно виждане.
Автомобилът е оборудван с 76-милиметров пистолет тип L5A1, вертикална плъзгаща се приставка и след седнал хидравличен пружинен механизъм. Съществува съчетание от 7,62 мм 7,62 мм картечница и картечница. От всяка страна на кулата шест пушечни гранатомети, електрически задвижван предавател в колата.
Единствената услуга от варианти е разработена за германската федерална гранична полиция с кодово наименование FV601 (D) на бронираните превозни средства. Автомобилът не е паралелен монтаж на картечница, а инсталирането на димни пускови машини - Федерална република Германия и фарове. В началото на 60-те години Федерална република Германия ще използва 97 броня FV601 (D) на бронетехника, прехвърлена в Судан.
British Aerospace Power Group (British Aerospace Dynamic Group) в разузнавателното превозно средство Saladin, оборудвано с кула от двете страни на противотанковите ракети Las Fairbanks (Swingfire), но не в експлоатация.
Екипаж от 3
Тип задвижване 6 × 6
Бойно тегло 11590кг
Тегло 10500кг Мощност на
единица 10.8kW / t
Средно налягане 119kPa
Дължина на автомобила
напред 5.284m
Дължина на тялото 4.930m
Широчина на
превозното средство 2.540m Височина на превозното средство
До горната част на перископа на артилериста 2.930m
Към горната част на кулата 2,190 м
FireWire високо 1,854m
шасито от 0,426 m висока
работна 2.038m
база 1.524 + 1.524 (m)
подход ъгъл 60
тръгване ъгъл 50
максималната скорост магистрала седемдесет и две км / ч
резерви гориво 241L
максимална пътуване четиристотинкм
газене дълбоко
лента участва в преминаване 2,13 м на устройството
Без да включва устройство за пресичане 1,07м
Класификация 46%
Вертикални стени с високо изкачване 0,46 м Ширина
на изкопа 1,52 м
Радиус на завъртане 7,31 м Компания
за
производство на двигатели Rolls - Royce
(Rolls-Royce)
Модел B80MK6A
Тип 8 -цилиндров бензинов двигател
Мощност / скорост 125kW / 3750r / min
Тип 5- скорост предавка Предаване на скоростната кутия Преобразуване
Тип кормилна система с кормилна топка, хидравличен усилвател
Тип съединител хидравличен съединител
Тип окачване с двойни копчета, торсионна лента и хидравличен
Независим амортисьор на окачването
Размер на гумата 12.00 × 20
Спирачки
Главна спирачна хидравличен диск (всеки кръг)
Механична ръчна спирачка (всеки кръг)
Основно оръжие калибър / тип 76 мм / пистолет
Свързано оръжие за калибър / Тип / брой 7,62 мм / картечница / оръжие за
противовъздушна отбрана калибър / тип / количество 7,62 мм / картечница /
пускови установки пушек номер 12
Основа за боеприпаси
42 Основни снаряди за коса
7,62 мм куршуми 2750 брой
Turret Drive Electric / Ръчен
Диапазон на наклона на пистолета -10 ~ + 20
Дебелина на бронята / хоризонтален наклон
Горна част на тялото 12 мм / 45
Преди тялото под 14 мм / 48
Част на каросерията на автомобила 16 мм Горна част на
тялото 10 ~ 12 мм
Долната част на тялото 8 ~ 12
мм 16 мм задна каросерия Задна
кутия отпред 32 мм / 75
Напрежение на електрическата система 24V
Брой батерии / Напрежение / Капацитет 2 / 12V / 60Ah