Еот ти и снимчица:

Трябва да имаш две жици. Общият извод на лампите е металния стълб на светлините - вижда се контактната пластина под него.
Ако имаш три жици - някой си е извеждал отделно жълтата и зелената лампа (както и аз съм правил на моя светофар) за да получиш трите показания вместо две с помощта на още едно външно реле.
Като всяко нещо, което е правено от Пико, много от контактите стават непроводящи. Особено връзките с клемите. Лечението е само едно: 100% разглобяване, почистване и опроводяване наново с качествени спойки, а не само със защипване и допиране на жичките до отделните ламаринки.
Ето ти и една по-четлива схема:

Схема на свързване:

Малко история: Този блок-сигнал се произвежда от Пико до около 1980-та година. Някъде около 1955 се появява с номер МЕ031, с 4 извода един до друг в дясно. Около 1958 вече е МЕ050, комплект с двете доп. релсички, и вече с 6 извода на същото място. след около 1965 става 5/50, отново в комплект. Около 1970-та номерът му е 5270/5/19, както и на целия комплект продаван отново в комплект с двете релсички. След това е 5/050 и за последно става 5/6866.
След около 1980-та със същият номар 5/6866 светофарът е с две светлини и с четири извода, от двата края по два. след това с номер 6866 се продава като комплект, а самият светофар си има отделен номер - 6853. Това е до края на старото Пико.
