Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на мите
KRAKOMOBILA:
Това е ES64F4 - Хелга им викат, не е Бомбардие, а е Сименс. Успях да го видя на живо този локомотив, доста внушителен. :)
mite:
аз го знам като br 189.
ето и дизеловия му колега, с определено смутена окраса заради охладителните решетки отстрани. шеше да е супер ако и двете имаха една боя
PIKO 57596 br 223 er 20 (mrce bosphorus)
Това е пико хоби но е изненадващо добре качество. пестили са но добре е скрито и като изцяло не пречи на модела. и имайки предвид цената, няма за какво да се оплаква човек. само ще допълня че модела е много лек, но набутах 6 тежести отдолу в празната кутия и теглото стана колкотo на дб шенкера. тоест, добро.
горния вентилатор е решетка с вентилатора монтиран под него но е само видиму от долу на горе. тоест от вътре на вън щото решетката е твърде финна.
неочаквано за толкова евтин модел. добра изненада.
mite:
TRIX 22601 RH 1012 OBB
Туй чудо излезе през 2007 но е трудно видимо. Това е един много уникален прототип и за жалост само 3 бяха произведени (и 3те сега са в шведстките hector rail).
модела не е екстравагантен в смисъл прототипа е доста пост така че няма много какво да се прави по модела. изработката е отлична но най доброто е в това как върви. супер мек, супер звук, много тежък.
не мога да разбера защо бутат гумени колела на тежки модели но това е някаква мания на "европейците" май.. щото само те yсилено мажат гуми на всеки модел..... равнявам този фетиш с този на conchita wurst :diablo: :angry: :angry:
mite:
JOUEF 7420 (small logo 1989) and JOUEF 7420 (large logo 1991 update) ATLANTIQUE
С тази последна (и лошо зглобена) за 2014 презентация искам да пожелая на всички добри и весели празници. Както е видимо, ползвам N масата за снимки и нямах картон ненарязан за задна стена. Ще извините парчетата намятани отзад и пр глупости в кадъра.
Купих две от тези мотриси. Едната за части а другата като главна. Не мога (или намирам на луди цени) средните вагони, и реших да съединя двата сета в един. Отне малко игра с теглича и не e прототипно но много ми харесва как излежда като композиция.
Имайки предвид възраста и цялостното състояние на моделите, не е болка която ме тревожи. Боята е горе долу, отливката е добре направена но постна, типично 80те години модел. Тоест отливката на вагоните е интересна. 2 части, двете са прозрачни като база и после за сложили боятa отгоре. Тоест вагона е прозорците....
Това са сетовете без седалки и сложих 60г тежест във всеки вагон. Иначе са неимуверно леки.
mite:
Увод за 2015
честита 2015. имах желание да отворя годината с нещо друго но бях саборитан от продукти които не дойдоха на време. да се надяваме че ще са на пазара в 2015 поне. та докато чакаме, стените ги трупаме
Плановете ми за 2015 са вече направени и повечето нови локомотиви са поръчани или резервирани вече. през 2015 ще наблегна силно на вагонитe, изложителните методи (пробвам най ефективни и стилни начини за показ у дома) работа по "макета" (не е макет, а релси върху бетона 5x2m), аксесоари като куплинги, осветление и пр. тоест неща за мен си.
Относно какви машини съм замислил за тази година, само мога да кажа че повечето са от 1985 до 1995, относно еврото. Отсносно американските, продължавам да попълвам колекцията на амтрак. АЕМ7, F40PH и пр модели на администрацията. Тя няма много така че не е нужно да ги пазя като изненади. Всеки може да види какво иде.
Годината се оформя добра поради колапса на горивата което ми предоставя много екстра стотинки които няма да ги дам на петролната мафия.
Много от нещата които съм замислил са с доставка q4/2015 - q3/2015 така че има огромен шанс те да не се реализират като по план.
ExactRail Pullman Standard 4427 Covered Hopper TLDX EP-80179-1 (Dreyfus Corp)
От много време ги гледам тези но ER прави само на американски железници и е странно да има BNSF с речем лок на DB. Та се рових и намерих няколко вагона които пасват и за европа. Тези са пъвия тип.
Който не знае, преди да се оплаче и да каже амам ама те не са бългaски амама реализъм амама ето, да ви запозная с това. Компанията работи у нас! От години. Да, нямат тези вагони у нас но все пак това е хоби и аз не претендирам да съм за 100% прототип..
Sofia
Louis Dreyfus Commodities Bulgaria EOOD
28 Bacho Kiro Street
1000 Sofia
Bulgaria
Перфектна изработка. 100% зглобено на ръка. Детайлите са феноменални, боята отлична. Надписите перфектни. Вагоните имат фабрични тежести на дъното им което е много добро нещо. Тегличите са фабрични kadee както нa повечето им вагони.
Единствено бих искал по масивни талиги - малко са меки. но не са проблем. просто ги сравнявам с ЛС моделс.
определено препоръчвам тази марка за любителите на товарни вагони
всяка поръчка идва с 10х10cm стикер на фирмата, който пропуснах да снимам; ще го сложа с другите вагони.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия