Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на мите
mite:
Athearn ATH-25790 (F59PHI AMTRAK California REPOWER livery)
По малкия и по стар брат на mp36 по горе.
качеството е доста добро за тази марка. много тежък модел, доста метални детайли. За жалост китайчета ги частично рисуват на ръка и има оплескана боя тук и там дето са пипали... но както казах, марката не е известна за мега качество.
но този модел е един от най добрите им и го препоръчвам. Не си губете парите с фабрично dcc от athearn. сложете си добър чип сами ако искате dcc.
съединителките/теглич са mchenry и са много зле. kadee си струват за смяна.
всичките вентилатори на покрива са прозрачни с отделни перки по долу. но са трудно видими освен първия
mite:
Имат те. АCS64 (Amtrak cities sprinter) на амтрак и АLP45DP и ALP46 на NJ Transit Authority са хубавици. Но все още не ги правят в модели. Имаше слухове че KATO работи по acs46 ама все още нищо официално. И сега обратно към еропата.....
KATO (HOBBYTRAIN/CONRAD/LEMKE COLLECTION) H2909 BR 189 Bosphorus Express
Сега, kato прави малко модели на евро машини в HО/N и продава под различни марки. Но са си kato като изработка и дизайн. На пазара са под доста имена....
PIKO през 2010 пусна HO версия на това, но не мога да го намеря защото е извън продукция от години и едва ли много са продадени за да ги има на употребявания маркет; търся ама за сега нема. Затова като попаднах на N мащаба от kato скочих.
Имам доста като N и знам какво да очаквам (снимки евентуално). Обаче не мога да кажa че съм очарован от евро моделите им база на това което виждам тук. Поне като ги сравним с японските и американските им версии.
- Боята е добра.
- Шрифта отличен
- Покрива е отличен но много чуплив. Единя панто вече не се държи "паркиран"
- Детаийлите по шасито са много грубо отлети
- Следи от отлевки
- Стресови вълни в отливката навсякъде (може да видите ясно на прозорците)
- Лампите са много мижави
- Модела се движи меко но е бавен и шумен
- Модела е доста по лек от американските локс които правят.
- теглича е различен от японски и американски така че секира ударих с вагоните. това го знаех но не виждам начин да го сменя. то е close coupler и е добре забит дълбоко в модела.
днес се зарових. греблата се демонтират и имаш достъп до теглича който е nem 355!!!! запретнах се и си поръчах дапол тегличи от англия. имам изненада каква композиция съм му намислил на този лок..
Че значи:
като японски модели = най добра изработка.
Като американски = най добри механически
като европа = някъде между двете.
Тези разлики ме дразнят много и затова излязох от N. HО е по балансирана според мен. не мисля че е тайна защо то купих обаче. Вгледайте се в картата изрисувана :)
ха "таурус" ха!
dapol nem 355 coupler installed :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful: :spiteful:
choveka_vlak:
Не е Таурус а Бомбардие, Тракс им викат,...
mitko0888:
--- Цитат на: choveka_vlak link=topic=4652.msg97679#msg97679 date=1418794169 ---Не е Таурус а Бомбардие, Тракс им викат,...
--- Край на цитат ---
EuroSprinter
Adrian:
Дано внезапно да не решиш да минеш в ТТ , хахахххх
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия