Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

Тип релси

<< < (2/7) > >>

grivata:
Хехе, не съм от "паралиите", със мижавата ми заплата на локомотивен машинист няма как да бъда ...  ;D
Ето релсите, с които разполагам:




Първите са П-профил, а вторите са от стартов комплект на PIKO, като погледна срещу тях са на буквата Т обърната...
Ще се мъча с наличното да сглобя някакво трасе ...

svetljjjo:
еми ето ти разполагаш със същите релси като мен
сам виждаш че са снадени заедно .
Като снаждаш П със това на което викаш Т профил махаш на П профила шипчето от едната страна да се получат 2 дупки и вкарваш Т профила да влезе 2мм са му напълно достатъчни и леко стискаш с клещите от страни и от горе да прилепнат и готово  :)

А забравих да ти кажа за дизела и моя беше така отвори го той е с 2 кардана тоя дизел движещи са и предните и задните колоси освен това е и с червяк и забчатки иначе казано иска много масло а и може да се наложи малко да се наместят пласмаските на кардана навътре ако са много на вън от оста .
аз така си ги оправям мойте локомотивчета отварям ги подавам им напрежение и съм си изрязал стойки от изолацията да висят колелата във въздуха и пускам и гледам как върти какво го мъчи ако има нещо да го мъчи .
Освен това на тоя дизел отдолу колосите ги държат едни пласмасови капачки дето са щамповани ресьорите на тях които се щшпват за основата с 2 щипки мойте беха счупени и дефакто колосите клапчеха доста с по 2 малки винтчета и бургия 0,6мм на мястото на счупените щифтове сега хвърчи като френско TGV  :lol:

D2:
Браво Svetljjjo,голям майстор си! На твоето трасе само където истински релси няма. А относно моделните релси,освен Т профил,всичко друго е старо,еле пък картонените.

Ivo Nedkov:
За моя макет аз също съм ползвал от старите релси на ПИКО.
Имах в достатъчно количество, купих си само няколко стрелки.
Дублирал съм захранването на 6 места и нямам проблеми
с движението на локомотивите.
Ако лините са в добро състояние, не са ръждясали
или изкривени и посукани, може да се ползват.
Разгледай тук няколко снимки:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1889.msg91704.html#msg91704

widowmaker:

--- Цитат на: grivata link=topic=4656.msg97555#msg97555 date=1418129607 ---Хехе, не съм от "паралиите", със мижавата ми заплата на локомотивен машинист няма как да бъда ...  ;D

--- Край на цитат ---

Добро бюджетно решение е закупуването на профил и траверсни скари от Тилиг.
Излиза по евтино, релсите стават без забележки и единствено трябва да се нареже профилът
на нужната дължина и да се "наниже" на траверсните скари.
Съединителни клипсове също се продават отделно.
Аз съм с Тилиг-Елит и всичките ми релси са направени по тоя начин.
За стрелките също има няколко решения, преди се продаваха Тилиг флекс траверсни скари и за стрелки,
с които могат да се направят лява, дясна, лява и дясна в крива и Y стрелка.
Друг вариант е да се закупят само скари от http://www.g-weller.de и да се ползват подробните
чертежи, които са качени на сайта за рязане на профила. Неговите скари и профили са също "Пилц",
такива, каквито са и Тилиг-Елит. Ето един пример какви са цените: http://www.g-weller.de/gwe/31/g_m_r.html
Цената за една траверсна скара варира между 6 и 10 евра и с подходящо направено приспособление могат
да се изрежат за нея профилите (Тилиг-Елит) с нужната форма и размери.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия