Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts

Ето плана на РАСН в ТТ

<< < (26/37) > >>

schatsi:

--- Цитат на: pach link=topic=466.msg42836#msg42836 date=1276858935 ---...но ме притеснява, че все пак е насипен товар (черен камък на Аухаген за баластиране) и може би ще направи "естествено" замърсяване по коловозите в по-голевми количества, за един макет.


--- Край на цитат ---
:scratch_ones_head:
...подземието е само релсов път върху мрежа и съответно някакво "чекмедже"отдолу-където ще се събират  "въглищата" които не са уцелили вагона за товарене..... ;)

--- Цитат ---Не ми пипай обръщателя...
--- Край на цитат ---
...аз не съм спец...само предлагам.......ама ако те подпука  :buba:(хер Жоро)... :swoon: :lol: :lol: :lol: :sarcastic:

pach:

--- Цитат на: schatsi link=topic=466.msg42845#msg42845 date=1276864144 ---
 :scratch_ones_head:
...подземието е само релсов път върху мрежа и съответно някакво "чекмедже"отдолу-където ще се събират  "въглищата" които не са уцелили вагона за товарене..... ;)
--- Край на цитат ---

Ахаааа, Шатци....изби рибата...трепач... идеята става, щото така или иначе когато прибирам макета в "неработно" състояние изправен към стената, така или иначе всичко подвижно ще се сваля. Тогава ще се и почиства от долу.
 :clapping: :clapping: :clapping:


--- Цитат на: schatsi link=topic=466.msg42845#msg42845 date=1276864144 ---
...аз не съм спец...само предлагам.......ама ако те подпука  :buba:(хер Жоро)... :swoon: :lol: :lol: :lol: :sarcastic:

--- Край на цитат ---

Нека само да ми дойде... :bb2:... :dirol:... :pleasantry:
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Той това му е бъдущият макет май - едно голямо депо, но тук си трае под предлог ...да не ме обидил. Васко пък има книга , по въпроса, ама нали била на немски, само споменава за нея... ;)...

Та кво да ти окам ...сам са сащашшшшш...!!!
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

pach:

--- Цитат на: pach link=topic=466.msg42836#msg42836 date=1276858935 ---

--- Цитат на: schatsi link=topic=466.msg42830#msg42830 date=1276853958 ---... а онова за движещите се дърва под земята.... :yahoo: :fan: :fan: :fan: :clapping: :clapping: :clapping:

--- Край на цитат ---

Подобна идея имам и за вагоните с въглища за депото, като от бункерите горе , ще се наливат направо (но трябва да преместя или сложа от долу още един проходен коловоз) в празните вагони отдолу. Тоест и тук да имам един затворен цикъл - пълни вагони, разтоварва ги крана в бункера, и те си заминават празни за ново пълнене "някъде там" в мината извън макета. Всъщност бункера "тайно и тихо " ще насипва въглищата във следващата композиция, скрита един етаж отдолу.
Като реализация не е сложно, особено като е кран (а не багер) подобно на системата на частниците от "GBAG" (от 1906 г.) но ме притеснява, че все пак е насипен товар (черен камък на Аухаген за баластиране) и може би ще направи "естествено" замърсяване по коловозите в по-голевми количества, за един макет.
При талпите, трупите и гредите това не е валидно, защото ще са на "връзки" със скрити метални сърца вътре (за магнитното им захващане от крен илентата до горскита гара) и няма да цапат толкоз (надявам се).

Тези две идеи, зaeдно с озвучаването на гарата, реката, дъскорезницата и воденицата (без нея нама да е готин макета), както и подобната идея изказана от Гроздан за депото осветено и озвечено с ударите от чук и псувните в халето му, се надявам да докарат поне някаква минимална реалност, която комбинирана със звука от локомотивите, и не безцелното движение на влакове и локомотиви, смятам че ще допринесат за едно максимално кефче, както при изграждането на мекате , така и в последващото му ползване!

 :dance1: :dance1: :dance1: ;D ;D ;D


--- Край на цитат ---

Ето, за някаква подобна композиция става въпрос:



Идваща от подземното ниво - демек пристига някакъв влак директно от пристанището на "GBAG".
Впрочем то и самото пристанище е изкушаващо,
но него ще го оставя на колегата gregary  да го реализира. ;D
Снимката е на Флайшманска композиция, но такива вагони (в І-ва епоха) правят и от Тилиг!
 :bb2: :dance1: :dance1: :dance1:

pach:
Хаааа, във връзка с новите BGTT-модули очаквайте в тази моя (позабравена  :blush2:) тема , ново включване,
тъй като от самото начало макета е замислен с възможност за включване на  четири модула - челната гара (а бяха два).

Ще станете свидетели (ама не "кошаревски"), на окончателното "изчистване" на проекта,
съвместно и с тези модули. ПРоектирането им ще претърпи маааалка карекеция, наложила се
да се направи от "мекото" намекване и съответното давление (което минав за "силово"),
от видния наш чеТТник - гу-син Топалов - производителя на новите модули в Клуба  (и у нас)
за техните "най-нови" размери = 4 броя х 95 см всеки !!!
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

pach:

1.В началото беше това...


--- Цитат на: pach link=topic=466.msg4737#msg4737 date=1210247545 ---Най-малкият модул ще представлява или средно голяма челна гара (все едно Бургас) ,
 или малък контейнерен терминал (имам голям мерак за такъв действащ кран)
или пък съвременно дизелово или електродепо.Коловозното развитие дава шанс
 и на трите идеи .На левият край на коловозите ще има трансбордьор...
...Този модул поради стандартното си разстояние между входно/изходните две релси
 позволява освен това да бъде включван освен на мястото си...
– минус първи етаж , така и по-горе на ниво първи етаж , през двата ляви глухи коловоза на основната гара.

(ще може да се ползват модулите съвместно с BGTT)

... Е това смятам ,че го прави доста универсален.Дълъг е 160 см – най-вероятно ще е от две по-малки части!

(Image removed from quote.)

Това е в общи линии... Ето и общият изглед:

(Image removed from quote.)


--- Край на цитат ---

2.Което прерастна след неколкоктратна преработка в това...


--- Цитат на: pach link=topic=466.msg42631#msg42631 date=1276517816 ---Така ...дойде време и за последният план...
В него съм внесъл доста промени от моя проект + вашите препоръки.

(Image removed from quote.)

...

(Image removed from quote.)

--- Край на цитат ---

3.Внесена е "процедура" за последна (може би  :spiteful:) корекция...


...състояща се от "подземен" двоен или единичен изход от "офис коловозите".


4.Така, това вече е напълно разработено и в процес на осъществевяване.

BGTT-M2

№01. Само релсовата схема.

№02. В почти целият си проектен блясък.

№03. Изглед от към приемната сграда...

№04...която ще е гара "Габрово".

№05. Поглед към края на гарата...

№06. Депото и отсреща - рампата за разтоварване на автоплатформите от "TOUREX"-а.

№07. Трансбордьора пред депото.

№08. Поглед към товарната част с крана и цименотивет силози.

№09. В най-близък план - фабриката.

№10. Входната гърловина.

№11. Един изглед подчертаващ крайпътното озеленяване, осветление и вид в перспектива...

№12. Финален общ погле - към дължината на приемните коловози - вече има дължини от 120 до 200 см.
каквото условие трудно се постигна и с условности при основната разменна гара в макета.
Това наложи връзката...

5.Връзката с макета (освен физическата) е това задължително условие,
 което бе поставено при наличието на "TOUREX-express" в ТТ,
но междувременно почти всичките ми композиции се оказаха
 със средна дължина от 120 см (за двоусни вагони)
до над 160 см за четириосни когато са в една "цяла" композиция
според епохата и начина и на експлоатация.


--- Цитат на: pach link=topic=466.msg41458#msg41458 date=1274256704 ---...
Впрочем проекта който тук (за сега) най-харесахте , все още не ми е по сърце , защото:
- да така е - гарата е много прилична, права и добре разположена,
както логически така и за наблюдателя, но е с "твърде" къси коловози - едва ~150 см ,
 което е крайно недостатъчно.
...
Нима смятате , че "TOUREX"-а , ще ми е в (почти) пълен състав само на витрината!?!!!
А всъщност той ми е критерия за "нормална" дължина на композиция.
Или ето какво се получава на практика:
При "TOUREX" - expres - DR
---> BR_23/35
+1.обслужващ вагон
+2.спален
+3.спален
+4.ресторант
+5.спален
+6.спален
+7.ресторант
+8.спален
+9.спален
+10.турист/спален
+11.турист/спален
+12.автоплатформа
+13.автоплатформа
= 13 вагона
 (в някой конфигурации е пътувал и от 14 вагона - с три турист/спални)

При "TOUREX" - expres - PACH
---> BR_23/35
+1.обслужващ вагон
+2.спален
+3.ресторант
+4.спален
+5.ресторант
+6.спален
+7.автоплратформа
= ~160см
Като добавим по 10 см от двете му страни --->разстояние до входно/изходни сигнали
+още по 10 см от тези сигнали до първите (спрямо тях) разклонения ...
ииии...
Те го тЕ...200 см чиста дължина на коловоз (от разклонение до разклонение).
...
--- Край на цитат ---

6. И тъй като модулите бяха намалени от 120 см, през 100 см на моментното състояние от 95 см,
най-вероятно за краен ляв (по снимката от 120 сантиметровите) модул, ще се направи още един, който да поеме
този изтеглителен глух коловоз (в червено) при еднопътното трасе на BGTT (в синьо е входа при еднопътното) .
На долния проект е означен в червена рамка петия и най-нов модул от тази гара.
 А когато е свързан с макета ми, глухия коловоз става също входен,
като ще служи за втора връзка с гарата, от двупътният "поздемен" изход от макета споменат по-горе.
№13
№14

:locomotive: :locomotive: :locomotive::locomotive: :locomotive::locomotive::locomotive: :locomotive: :locomotive: :locomotive::locomotive: :locomotive: :locomotive: :locomotive: :locomotive::locomotive: :locomotive::locomotive: :locomotive: :locomotive: :locomotive::locomotive: :locomotive: :locomotive::locomotive: :locomotive: :locomotive:
:locomotive: :locomotive: :locomotive: :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия