Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model
Новости от Bultrains
Best Ripper:
--- Цитат на: Adrian link=topic=4701.msg107222#msg107222 date=1490866326 ---
Защо не подарихте по една Пеперуда на всички - нали сме моделисти до един , а ?
--- Край на цитат ---
Защото не си си казал процента комисион за подаръците, ма френти... :spiteful:
МАШИНИСТ:
Я какви сърдити проектанти - моделисти - технокултуристи / технически културни / .
Произхождам от бедно инженерно-проектантско-архитектурно семейство.Всички стари хотели , които сте ползвали или ползвате на СЛЪНЧЕВ БРЯГ , ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ , РЕЗИДЕНЦИЯ СТОМОПЛО , - бивш къмпинг ПЕРЛА , хотел ВЕЛИКО ТЪРНОВО и други подобни са дела на семейството.Както и някои имоти и билдинги на наши оперни прими , актьори и други.
Като човек технически не културен , разбрах , че наистина " всяка коза за свой крак "
Всеки трябва да си конструира и произведе бойлер за да се изкъпе с топла вода.
Млади сте , неопитни още в живота , далеч от академичното най-висше житейско образование в новото ни общество,с липси в познанията по железницата в мащаб 1 : 1. / изключвам железничарите - професионалисти - колеги /
Трудна , тежка , военна и сложна за разбиране структура.
Много от тук присъстващите са далеч от железниците , а МАШИНИСТИТЕ - КОЛЕГИ , вероятно на пръсти се броят.
Само 1 пример : Всеки МАШИНИСТ , за да се качи на локомотива , освен годините учение и подготовка / 3 - 6 год. / , полага изпити по 4 - ри правилника , които професионастите познават.
Тези изпити са 4-ри пъти , преди документа.Поне мен по онова социалистическо време ме изпитваха така.
Интересно как технически неграмотен и без култура човек е станал 1 : ПОМОЩНИК - МАШИНИСТ и 2 : МАШИНИСТ?
По отношение на проектите и проектантите - всички , всеки ден сте ползвали или ползвате директно или индиректно проекти и стандарти създадени от моето семейство и от мен.
Това е тема на друг форум.
Хайде заяждайте се и пишете глупости , че иначе няма да е по български.
daddy_g:
Само за твое сведение с железниците в 1:1 съм доста наясно, поради факта че проходих в ЖП завода.
А колкото до нашите разработки, модели и проекти си представи следната ситуация:
Пико решават да спрат производството на BR131,Людмилата, и ти или някой друг, по същия начин им поискаш матрицата за да си правиш серия 07 на БДЖ. Познай какво ще ти отговорят?
Разработки, проекти, файлове и т.н. не споделям, поне не и с всеки. След като на няколко пъти имаше „Страхотни модели правиш, ала бала тем подобни хвалби” и в същото време зад гърба ми „Тия са гола вода, от картон и мацани като с четка”. Ами да, понякога се налага и четката да играе. Обаче не се научиха че от картон правя само проби на сглобки и т.н. Не за друго, ама фотоеца не е безплатен. Кой,кога,къде и какво е казал няма да коментирам. Ама е факт че ако моделите ни не струваха, нямаше да напишат репортажи за тях...и то в списания където гледат моделите под лупа и за най малките забележки. Само да попитам - хотелите и всичко останало за без пари ли сте го проектирали? Малко се съмнявам да е така. Никого не карам да си поръчва насила и нямам такова намерение. Тука в България пазар за модели като нашите няма. Ама да ми се обаждат с поръчки от типа „Искам 04, за след 3,4 дни да е готов, давам 100лв.” ....Айде няма нужда.
pach:
Момчетаааа, докато аз отсъствам, тъй като ще издирвам списанията, чийто редактори са с лупа в ръката...Май не само ние и европейски ИЗВЕСТНИТЕ списания го правим...Вие да се организирате сериозно, да направите една подписка и немедлено да издигнете президент с член 1, от новата конституция която ще приемете, за президентска република,
че да не изпуснем светлейшия, чиято рода е построила не половин, ами цяла България!!!!
Само той е най-достойният сред нас ( и след Левски)
за Президент!!!! Особено след като е създал нашето Б.Д.Ж.
Нека не спъваве поривите му към неговият идеал!!!
ПП. Приликата с някои лица е съвсем случайна,
тъй като те не могат да бъдат затъмнени от някакви
новорегистрирани хейтърчета тук!
:hi:
Пп.2. Благодаря и за новите сведения ...Че железниците у нас отново са военнизирана структура...Ама това май беше в друга тема...
МАШИНИСТ:
Извинявай , младеж,когато ти си проходил в ЖП завода , аз вероятно не съм бил вече в БДЖ.
И да всеки проект за каквото и да е , струва пари - най-вече МОЗЪК , идея , труд и време --- човекочасове , машиносмени и прочее.
Никъде не съм казал , даром. Всеки труд се ПЛАЩА.
Относно КАРТОНА - нещо грешиш.
Не зная кой ти е напълнил главата с глупости по мой адрес и се опитва ДА ЗАВЪРТИ ИНТРИГА , но ще ти кажа от моя опит. Само с картон се работи.Перфектния материал за заготовки и модели.Качествата и удобствата ги знаеш.Лично аз, само с картон работя,особено за заготовките,или полистирол.
Фотоец никога не е бил евтин.А ПРЕДИ 30 години,даже не знаехме какво е това.Хиляди модели са ми минали през ръцете.На 53 год. съм почти и няма тема в моделизма,която да не съм обхванал.Всичко що е модел ми е хоби.Единствено ракетомоделизма ми куца.
А за 04 КОМЕНТАР НЯМА. Как за 4 дни и 100 лева.ами то , само ходовата част е 100 евро. Даже и най-модерния 3Д принтер едва ли би го моделирал за това време?В случая , щом се прави от пластика , фотоец или други подобни материали на ръка , всеки модел е уникален сам за себе си , когато няма заводски детайли.С изключение на рамата с талигите и машината. Ясно е че за 100 лева няма да хванеш отвертката от към дръжката.
ПИСАХ - Поздравления за международното признание , а защо не и патент за модели на 04 , 06 , 55 , 52 , 75 и други ваши разработки.Държавите-производителки , щом не са си направили модели,които ще са и реклама,макар стари машини,защо българския гений да не ги направи? Ние сме дали на света 1 бомбардировач , 1 торпедо , 1 автоматична скоростна кутия , компютъра,електронния часовник и много други.Тук са мозъците.Другите ги купуват,щото нашите управници са тъпи , та вдлъбнати.
ЛЮБИМАТА МИ МАШИНА 04 .На нея станах помощник-машинист.А после поради икономически причини - по-дълги тягови рамена , по-висока заплата отидох на 43-р.Там и напуснах БДЖ.Редовен студент в ПИС АВРАМ СТОЯНОВ - 3 ГОДИНИ И ПОСЛЕ ОЩЕ 3 - ВМЕИ В.ЛЕНИН---РАДИО И ТВ ТЕХНИКА.
Е , след като почти написах биографията си , мисля въпроса за приключен , както и измерванията по отношение знания и анатомия.
Успех в работата и международното признание.
Дай боже и на някое изложение да ВИ видим с ваш щанд до ПИКО , РОКО и други.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия