.......демек, не е за психиатричната болница тоя, дето я яде баницата, ами тоя, който му я дава......................Сега като се почнат едни приказки от все едни и същи източници как въпросните модели били "идеални", "ненадминато детайлни", "неповторими", това било най-възвишената форма на хобито, другите били "ширпотреб", гроздето било кисело и т.н. А в крайна сметка цяла Европа, а може би и цял свят разбра, че такива модели при реални условия не могат една обиколка да направят както трябва, че са с калпаво задвижване, сбирщина от иначе също изключително скъпи чарколяци, че практически са само за витрината и не на последно място, че се купуват не заради качествата им, а именно заради цената, респективно за снобизъм, фукня, за "възвишеността" и "престижа" на собственика пишман ж.п. моделист............Не е в сферата на хобито, но в момента бедна ви е фантазията какви неописуеми ядове бера с един телефон на прехвалената фирма Епъл, дето върви по 1500 лева и въпреки това всеки втори мамин пикльо/пикла неден има такъв, а брат ми "бракува" лаптопа си от същата марка, понеже нещо му изгоря "случайно" съвсем мъничко, след като му изтече гаранцията, а ремонтът, понеже само една фирма може и има право да го прави, другите нямали части, излизаше 1700 лева.... Сигурно случаят не е изолиран и въпреки това има цели влакове хора, които не искат да чуят за нищо друго, освен за "гнилата ябълка", отново въпрос на "престиж" и парвенющина.....
Аз лично се размечтах за серия 04 от същия производител, за да си курдисам един влак Истанбул-Мюнхен, вагоните до един се намират, произвеждат се от няколко различни фирми, но освен всичко друго нека първо да разнищим и работата относно звука......