В превод на БГ това „нещо“ се нарича реновиращ влак.Основните производители,който съм гледал са Matisa и Plasser & Theurer.У нас работи такова нещо но доста овехтяло и с ниска производителност,150м/час,като прави проста замяна.
Нещо подобно на това,но не ето
https://www.youtube.com/watch?v=XwiNaHmOscUВ сайтовете на фирмите има рекламни клипчета с доста пояснения.Последно когато ги гледах Matisa водеха рекорда с 650м/час,като изравяха част от долното строене полагаха армиращо-одводнително платно,засипваха,трамбоваха,полагат чакъл от горното строене,траверси,релси.След влака се притягат скрепленията,минава подбивка,уплътнител,шлайф на релси и трасето е готово за езда.
Едно такова неземно вилнее по линията от Бургас до Ямбол и подрежда всяко едно камъче като изпъва релсите в шпиц

Някъде има и лично клипче как го прави,но сега не ми се рови.
Темата за жълтата техника е много обширна.
Ще кажа само още,че по новите ни трасета вилнее и една техника която видяхме в музея в Унгария,не в Германия,Швейцария,Австрия,Италия,Франция и тнт,а в една бивша соц дружка.


Това ни се вписва идеално,че и работни места,ще отворим