След като, приех присърце критиките, че коловозната схема все още липсва, общавам да се появи в най-скоро време тук на Wintrack във всичките си подробности, пък докато това стане ще я нахвърля на SCRAM за повече яснота. Засега обаче, ми липсва основна информация, за да я начертая, за това ще направим кратка разходка по основното трасе за движение, ще направим пълна обиколка по него и много неща ще се изяснят. На практика, то е съвсем елементарно, с цел опростяване на основното влаково движение, като възможностите за влизане и излизане от него са само
три. Абстрахираме се от всичко останало и се концентрираме върху удвоеното електрифицирано трасе.
Тръгваме отново от гара Кел(спалнята) в посока запад:
горния край на гарата:
западната гърловина, главния път продължава наляво. В дясно -
първия вход/изход към каналите на Рейн, големия завод който вече представих:
следва лек завой и пътя излиза в коридора, в ляво главното трасе, в дясно клоновата мрежа към каналите:
снимката е след завоя
отново лек завой в коридора:
къса права и заход от коридора към хола:
под моста на теснолинейката, магистралата влиза в хола - района Митълщат:
обикаляме хола по възможно най-външната стена:
следва дълъг завой на дясно:
следва дълга права:
в дъното се вижда
втория вход/изход в посока естакадата, която води към второ ниво(пътническа гара Митълщат и малкия промишлен район на терасата)
още от правата:
на следващата снимка, макар и не много ясно се вижда - наляво за естакадата, надясно двойното трасе се влиза в първия тунел:
горе в ляво са стрелките за второ ниво и главния път влиза в тунела. Главното трасе върви под теснолинейката, линиите отпред са към товарната Митълщат, за която ще стане въпрос по-късно:
главния път тук не се вижда, зад стената е в тунел дълъг около 2,6 метра
на преде план главното трасе излиза от тунела, направило полукръг в хола, на заден второ ниво в посока пътническа Митълщат: