Автор Тема: Макетът на j.k.kolev  (Прочетена 26372 пъти)

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1101
  • Рейтинг: 89
Re: Макетът на j.k.kolev
« Отговор #150 -: 08 Януари 2019, 22:31:11 »
Не знаех, че съм бил и художник  :lol: :lol: :lol: Обаче, твоята оценка ми е най-ценна и важна! :drinks: В нас чакат да ми дойде музата още четири други парни за скрапосване. Единият ще е изненада. :spiteful:

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 476
  • Рейтинг: 188
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Макетът на j.k.kolev
« Отговор #151 -: 10 Януари 2019, 23:10:02 »
Да видим и промените в другата част на макета. Рафинерията остава сама и се оформи нова изцяло товарна гърловина - Н0/товарна, където влаковете от завода и рафинерията да се сформират, разпускат, потеглят или изчакват. Тя служи за начална и крайна точка не само за товарни композиции от района, но и на такива, които не са свързани с някое предприятие от макета. Състои се от общо пет коловоза:



маневрените светофари в края на гърловината:




Малко зеленина отделя визуално главното трасе от товарната гара:


Предишният вариант, при който рафинерията делеше общи коловози с друго предприятие се беше доста компромисен и не ми харесваше достатъчно. Част от сградите отидоха към другата фабрика. Контейнерния терминал засега отпада.

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 476
  • Рейтинг: 188
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Макетът на j.k.kolev
« Отговор #152 -: 10 Януари 2019, 23:22:12 »
Ето и "рафинерията"- към нея има общо три коловоза и някакво енерго разпределение :




между коловоза за газовите цистерни и спирка Н0 ще има ограда:




Очевидно е, че има още много работа по детайлите, честно казано обаче доста от многото не до оправени неща ги забелязвам чак когато ги снимам.

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 476
  • Рейтинг: 188
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Макетът на j.k.kolev
« Отговор #153 -: 10 Януари 2019, 23:48:38 »
Сега да насочим малко внимание към организацията на движението на влаковете по макета. Да припомня, че доста време мина - двете теснолинейки Н0е и Н0m си имат по една самостоятелна гара и по една обща с основното междурелсие Н0. Между всички гари и спирки трябва да има връзки между отделните влакове, така де няма да правим като БДЖ-то: слизаш на гара Пловдив от Асеновград и виждаш опашката влака за Варна :haha:
Ето как може да се придвижи човек от гара Н0е до Н0m. Качва се хипотетичния пътник от гара Н0е на ПВ за гара Н0/Н0е:
от гара Н0е, влакът излиза и поема по моста и после по следващия мост и продължава да спуска към тунела и после влиза в гараН0/Н0е, където го чака Regio/КПВ към гара Н0.

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 476
  • Рейтинг: 188
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Макетът на j.k.kolev
« Отговор #154 -: 11 Януари 2019, 00:07:46 »
Качва се на влака и потегля. Влиза в тунела и след малко преминава входните стрелки на гара Н0, където му се налага търпеливо да изчака заедно с другия ПВ от гара Н0/модулна. След секунди профучава ICE, което за жалост не спира на тази гара. Чакането свършва и се задава едно IC/БВ, което поема в посока към гара Н0/Н0m

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 476
  • Рейтинг: 188
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: Макетът на j.k.kolev
« Отговор #155 -: 11 Януари 2019, 00:38:51 »
Продължава и влиза на трети коловоз в гара Н0/Н0m, където на пети коловоз чака един БВ/ Inter regio за гара Н0/модулна. Няма време за губене, защото панорамния експрес Н0m чака на шести коловоз. След малко композицията потегля нагоре и се вие по завоите пътника може и да подремне малко, а влака продължава нагоре и по-нагоре в посока към гара Н0m. Най-после влака влиза на втори коловоз и спира до някакъв товарен влак.
И така след три прекачвания и четири влака пътника е вече пристигнал на гара Н0m от гара Н0е. Е бавничко става, но стига с това бързане, пък поне тук други алтернативи за придвижване няма ;D.
Другия път ще видим кой пътнически влак от къде тръгва и на къде отива между гарите и спирките на макета, а после ще видим и товарите.
ПП дано не съм объркал много линкове :yes: