Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

TT/TTm стрелка

<< < (2/4) > >>

jopeto:
Абсолютно ще стане, само се режат траверсите и после се слепват без излишното за да стане точно 12 мм. Може да се ползва едно шаблонче, за да сте сигурни че ще е точно. Само трябва кода на глава релса използвант в тая стрелка да е същият с релсите на тилиг или кюн или там, каквото ползвате. Готиното, е че механизмът не се пипа и рискът, нещо да не работи като хората изчезва. Иначе правилно сте се сетили!

emilchaushev:
Павчо, предложението е страхотно.

Лесно ще е за преправяне, а и заради изолираното сърце няма да има електроника за смяна на поляритета и контакти за контрол, както и захранване.

Има три неща, които ме притесняват:
1. Разстоянието на контрарелсите от релсите е за H0 и малко ми големее - тук явно ще играе шублера, за да видя каква е разликата при H0 и ТТ.
2. Сърцето е изолирано, което може да повлияе на късите триосни локомотиви в TTm- това естествено може да се оправи с нови релси, два изолирани джойнта и махане на сърцето, но ще трябва отново електрониката.
3. Трябва да разкъртя цялата баластра на съществуващия модул за да извадя старата ТТ стрелка и да поставя новата.

Ще помисля още малко, че не знам с кой вариант ми се играе повече.
Дефакто на мен ще ми трябва обратната стрелка - Tillig 85181, тъй като проверих кой разклонителен модул ще се преправя.


София 70:
https://www.facebook.com/weichenhersteller/?hc_ref=NEWSFEED
Това може и да ви помогне.

emilchaushev:
Започнах трансформацията на ветрилото на гаражната гара



Добавени са липсващите 3 коловоза

На добавените коловози в средата сложих по една траверса от платките, за която да запоявам третата релса. в двата края третата релса си се запоява към платките.
За да е възможно да се постави третата релса трябва да се припилват имитациите на болтовете.



emilchaushev:
Работата продължи и през уикенда.

трудих се над механичната част на ветрилото. Спънките тука са:
1. Наличие на компенсираща релса
2. Цялото рамо е флекс релса.
Двата факта не позволяват да се използват траверси от платка и започнахме да мислим кое как да се слага.



Компенсиращата релса е хваната в далечния подвижен край за платката. взех една допълнителна компенсираща и я разкостих - режат се траверсите от вдвете страни и се премахват свързващите пластмаси между траверсите. Целта е траверсите да легнат плътно между траверсите на основната компенсираща.






За флекса използвахме следната хитрина.
През траверса флекса не е свързан със съседната траверса. Нарязах си траверсички и ги пъхнах през два процепа. Залепвам края на траверсата за основната траверсна скара челно.





И ветрилото е готово:




Следват коловозите на самия гараж, и точи модул го пишем завършен.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия