Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

TT 06 или DA060

<< < (2/4) > >>

TheJackal:
Ето го в Н0 1:87: https://www.elriwa.de/produkte/loks/spur-h0/dieselloks/mtb/gleichstrom/96158/mtb-h0st43-381-diesellok-st43-381-pkp-ep.iv   Съмнявам се, че цената ще му е такава в ТТ.  Като качество, по не за мен фирмата е между Кюн и Пико. Ето му ги и параметрите на лока в ТТ 1:120: http://www.mtb-model.com/pages/product.php?id=154&lang=de&meritko=TT

Страница на фирма "MTB-model": http://www.mtb-model.com/index.php?lang=de    :hi:

pavlinbg:
Като сме подели темата, и след като има запитване от страна на румънците, може ли да се преговаря с тях да го произведат и в БДЖ вариант?

Mixy:
От английската версия на страницата, дадена от Чакала:


--- Цитат ---Count driving axles: 1
Count banding axles: 0
--- Край на цитат ---

Предполагам, че са объркали оси с талиги.

Ако го предложат в оригиналната БДЖ разцветка, ще си взема 2 бр. В така предложения вариант, обмислям за 1 бр. при цена 170-200 EUR. Няма да меря дължината на шасито, но ще се радвам ако съвпада в мащаб с тази на БДЖ оригинала :)

TheJackal:
Фирмата е Чешка, намира се в Прага, румънците са търговци. Ето адреса на фирмата:

Schriftliche Kontakt auf das Büro
Segala group s.r.o.
Moskevská 189 Prag 10,
PLZ 101 00
MwSt. Nummer: CZ02485401
email: info@mtb-model.com

Имах възможността да разглобя два локомотива на тази фирма в ТТ, за да им бъде поставен звуков декодер (дизел и електровоз). Пластмасова рама, върху която е поставено масивно отлято парче метал - правоъгълник, под който се намира мотора, а върху него платката, под рамата е както са локомотивите на Тилиг с очертание за звуковия декодер. Отгоре се поставя карубата. Груба изработка , както вече споменах, по не за мен. 

Цената на локомотив е около 3750 чешки крони, което по курс на БНБ прави около 272 лева.  :hi:

emilchaushev:
За да бъда пределно ясен.

Хубаво е да се мечтае, но да се приземим в реалността. Хората в Румъния в ТТ се броят на пръсти. В БЪлгария може да добавим и пръстите на краката. Да си пожелаваме БДЖ вариант е най- малкото несериозно, защото не съм убеден, че ще се съберат достатъчно хора дори за този румънски вариант на локомотива.

Въпросът в началото на темата е : Колко биха закупили модела в този му вариант. Съжалявам, че не бях точен още тогава.

Още пояснения. Бройката се събира от Богдан Боксан, който я предоставя на Дан Хотиго (собственика-търговец, който е подел инициативата). Ако искате пишете в тази тема, ако искате в линка във Фейсбук, за да не стане, че един е писал тук, един на Богдан, един на Дан, а 5 човека на производителя... и накрая локомотив през крив макарон, както обикновено.

Моето предложение е да направим списък на желаещите за да се знае точно, и списъка да се ъпдейтва тук.
Ако се реализира този модел, после може да се борим за БДЖ версия, но първата цел е да има изобщо донор, който да преправяме после дали на ръка или от производител.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия