Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Новости от PIKO
CaLLlo:
--- Цитат на: hristo link=topic=5.msg102604#msg102604 date=1451519195 ---Отново не се решават да пуснат BR131 или BR 106 в БДЖ вариант!!! За сметка на това пускат всякакви разновидности на малки частни компании, но явно са си преценили пазара! Забелязвам, че доста са наблегнали на полски и чешки локомотиви и вагони! ....
--- Край на цитат ---
И на мен ми направи впечатление, че Пико се е метнало на разни полски возила, дето май ги има само там.
Други грозни впечатления - V60 DR
При това реално положение за тия локомотиви:
----------------------------------------------
2256 - V60 броя общо
25% от тях - за експорт, от които:
293 - BDZ 52 (13%)
144 - CSD 716 (6,4%) T 435.2
14 - 1520 mm (0,6%)
всички други (5%)
----------------------------------------------
БДЖ се оказва най-сериозният клиент за тоя тип дизелови локомотиви - над половината от всички изнесени са при нас.
Но да видим при моделите как е - от тук http://www.modellbau-wiki.de/wiki/BR_106
можем да видим, че от всички фирми произвеждащи V60 в нормалните мащаби:
Gützold, PIKO, Tillig (TT), Fleischmann (N)
за БДЖ - 0
за CSD - 2
716 505-3 CSD Gützold 41700, 41730 (2007)
716 505-3 CSD Fleischmann (N) 722007, 722087 (2010)
Очаквам бат' Жоро да ги попита ... и ако трябва - малко да им се скара...
Весели празници!!
jopeto:
Тези, Полските са чудесен донор за любителите на бдж-то. Ходовата част и талигите са идеални за румънската интерпретация на локомотив наречена тук - 55 серия. Само като гледам трябва да се отрежат едни излишни пружини.
Mixy:
Относно V60 / БДЖ 52: И на мен ми се иска такъв фабричен модел, но всяка фирма си гледа пазара и нито една не вижда такъв за българските модели. Което, за съжаление, говори зле за пазара, а не за фирмите - те си имат съответните маркетингови специалисти, които са направили съответните сметки. И те просто не излизат за българските модели.
За избиване на разходи по пренастройки за нашия модел с неговите по-големи фарове, разцветки и т.н. са нужни мин. 200-250 бр. За някаква минимална печалба са нужни още толкова. За добра печалба трябват още. Не знам дали как би се получило... :mda:
mitko0888:
Интересно ми е как все още има хора да купуват от тази фирма.
Един и същи локомотив - напр. V180, от 85 евра през 2013 и 2014, сега е 105! (+23%), V60 от 115-119 става 135 евра, Ко1 от 83 става точно 100 евра (стандартния модел, специалната цена от 65 става 85!), и т.н. Да не говорим за прехласнатия Е50 - 50% над Роко. Цялата серия Класик не е мръднала от 1990 тодина насам. А и всичко останало - направо детска играчка.
За съжаление дори и аз коледно се изръсих за едно V23 (че то и на него му дигнали цената) ... но на две години по веднъж - колкото да не забравя разликата между Пико и останалите ... ще го преживея.
ЧНГ на всички! (независимо дали са фенове на пико или на кисс)
Ivo Nedkov:
Вярно е че в каталога има доста екзотични неща.
Според мен, това е хубаво. Нека да има разнообразие.
Може някога да пуснат и нещо с логото на БДЖ.
Моята колекция, както и макета ми са предимно от ПИКО.
Доволен съм от това което имам. :yes:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия