Все пак когато искам за "без пари" да си купя някакъв локомотив в ТТ, то винаги гледам първо ПИКО.
За парите които искат, качеството е на много добро ниво. За съжаление обаче ползват елементарни
бързоизносващи се двигатели. Дори ме учудва, че си правят труда да им слагат маховици.
Обаче при цените на "класните" такива от Машима, Мабучи и т.н. нали се сещате,
че цената на моделите ще скочи поне с 1/3!!!
В интерес на истината Джопето е прав - за толкова пари, те от Пико в момента правят най-детайлните коруби
поне що се касае до ТТ. Излишно е да напомням, но ако някой иска да сравнява, нека го направи
(и не само корубите) с двата модела на V23 например - този на Пико и онова недоразумение на Карсей!!!
При съпоставка на цените - 79 евро <---> 149 eвро!!!!
Не съветвам да се купува нов локомотив за да стане донор за друг (както Джопето е видял части за БДЖ-55),
но е желателно ако някои си купи от серията на Пико, да вземе овреме мерки за подмяна на двигателя му.
Така ще получи славнително "бюджетен" локомотив с прекрасни ходови качества.
Иначе ако иска също ниска цена (напълно конкуретна на Пико) нека си търси и купува от друга фирма,
която прави изцяло всичко в ТТ - това е Кююн и там детайлността и филигранността бие дори ПИКО, при това в пъти!!!
А цените им остават ниски, защото немците смятат че при традициите на ПИКО и техния опит,
Кююн все още била недоказала се фирма!!! Понякога немския консерватизъм направо граничи с малоумие,
но аз лично съм доволен - така цените все още са дори по българския джоб
На Пико "по традиция", а на Кююн - по "недоверие"!!!

Ако говориме за HO - нека сравниме BR 118/ V 180 на Piko с този на Gützold 
Или може би да сравним старият BR-106 и новия от една и съща фирма - ПИКО!!!!?!!!!
