А според мен немските моделисти с крайно разглезени!!!
Че колко са фабрично произведените модели, да прибавим
и не само маневрените, които имат електрически купли?
Аз поне в Н0 (пък и другите два масови) размер нещо не се сещам да са повече от десетина.
(при това не съм сигурен дали са фабрично)
Да не забравяме, че те се нуждаят и от "супер" дешифратори,
които имат подпрограми, изпълняващи лек ход назад,
при декуплиране, освен съответния звук!
Иначе доста моделисти се опитват и монтират,
къде успешно, къде по-малко, такива фабрични и самоделни
електрически/ електронно упавляеми купли, което
потвърждава мерака ни.
Но фирми да представят такъв модел в Н0 нещо май...
дори от бутиковите такива (фулгурекс и подобни)!
Явно е доста "сръткаво" и няма еднозначен резултат до тук,
инак те не биха пропуснали да ни съдерат още евро,
както и Митко справедливо отбелязва по друг търговски трик.
ПП. Сега прочетох линковете на Митко.
Ми от какво се оплакват немците - "експерт"-а ще е именно
с електронно управляеми купли!!!
А 12-битовият звук го издига на доста високо ниво (може би HiFi

)
А хоби серията се оказва с общо 44(!!!) функции.
То май станаха по-сложни да управление от истинските локомотиви вече!!!

пп2 Мите за кой шестосен говориш?
То кондензатора си е хубаво нещо...против замърсени релси...
та да перкат без срив на звука де...
Та се оправдава и "откриването" на нов клас ( поне при пико)
а именно "експерт +"!!!
