Г-н Рене представя новостите в каталога на PIKO за2022г.:
https://www.youtube.com/watch?v=DOvDuhS0_B8Чудя му се на акъля, защо въобще си е помислил, че с камиони от Китай,
ще си реши логистичните проблеми!? Но пък така е стигнал до решение за собствени контейнери,
които да пътуват в двете посоки (известен логистичен проблем за всички от две години).
Ще пътуват "конвенционално" разбира се - с кораби, през света...поне докато не изпробват и през железниците.
Малкият "крокодил" в Н0 наистина е атрактивен и до ден днешен. Хубаво е, че се връщат към него.
Радваме, че твърдо са решени, фирмата да остане в ниския ценови клас, въпреки идеалното
качество на моделите. Надявам се, бързо да си решат производствените проблеми с дешифаторите.
Явно и на Рене "ламинатката" е любим локомотив!!! Въпреки трудностите при боядисването на сребристата
бордова ивица от ливреята, това вече е решено и в ТТ!!!
Ламинатката в ТТ също е готова!!! Чакаме контейнерите от Китай!
Втория тираж на симпатичния мъник в синьо (V-15) говори сам за себе си!
Впрочем по време на икономическата криза, прави впечатление, че и други фирми,
пускат повторни тиражи от малки и евтини модели. Роко върна в ТТ производството на БР-80 например.
Да му мисли Емчо - ще пускат БР-94 (имали сме го и в БДЖ) в големия "G"!
Но и прогнозната му цена не е малка! От 950 до 1200 евро(звуковия).
Измерителния вагон също май ще свърши доста работа в градинската железница!!!
Но не си спомням, измерителя в Н0 мереше ли наклони!?