Здравейте на всички любители на реалната железница.Тук в тази тема ще се опитам да ви пресъздам това,което съвсем наскоро ми се случи.Доста време се чудех дали да отварям дум,но знаейки ,че на някои ще бъде интересно се реших.Много от вас знаят за слабостта ми 46 серия локомотивите на БДЖ.Днес те придобиват по-нов и модерен облик,но основата си остава същата.Нека оставим всичко това настрана и да се потопим в един завод наречен SOFTRONIC.
Е на входа сме макар и снимката е на излизане
http://prikachi.com/images/526/9221526N.jpg Влизаме и обстановката е доста приятна
http://prikachi.com/images/525/9221525p.jpghttp://prikachi.com/images/529/9221529n.jpgДиректора на завода ни посреща лично и ни кани в зала за встъпителни думи
И после се почва

На плота на лазера е полегнал един доста сериозен лист стомана.

От него ще бъдат изрязани детайли,ще бъдат огънати на един сериозен абкант

Тук се вижда отвора където след време ще застане куплата

Това на вярно става ясно вече за къде е,част от рамата


И така част по част


бъдещият плуг
поставени на матрицата

започва да се получава коша


На живо си е „яко хеви “

Всички детайли минават през пещ за отвръщане
http://prikachi.com/images/474/9221474Y.jpgТака се получава и талигата

Ето я тук на нейната матрица

Сега вече готовата талижна рама на динамични изпитания

В същото време от други детайли на друго място се подготвят тяговите двигатели


Виждат се готовите полюси в отделението

Стенда за балансиране на ротора

Лабораторията за изпитания на моторите

Готовите бройки чакащи местата си

Стар правотоков мотор и нов асинхронен.Габаритите са спазени за да може новият да легне на мястото предвидено за правотоковия иначе би бил с по-малки размери
Оборудваната вече талига

Тук пък трансформатора чака да заеме мястото си

Покривните модули също са на път да са готови

Пантографите са немски по искане на австрийския превозвач поръчал локомотивите

Един такъв е зависнал покрай нас за да заеме мястото си

Окабеляването също е на път с оптични кабели

В машинното всичко е на модулен принцип

Въздухопроводите са от неръждавейка,а това е модула с компресора

В страни от по грубата част се изработва тънката

IGBT са с водно охлаждане

В друго такова отделение се изработва бордния компютър на локомотива

Всичко е по изискване на поръчителя,дори боята

Локомотив 1

Локомотив 2

Всеки на различен етап
В много от местата особено където беше тънката част не снимах,беше като в библиотека,тихо и всеки съсредоточен в работата си.В завода работят 450 души и дисциплината е на голямо ниво.Всички са с някакво инженерно образование доколкото разбрах.
Локомотив на ДБ работещ в Румъния произведен от Софтроник на ревизия в завода

Всеки един лок се поставя тестово под парче контактна мрежа понеже до завода няма такава.Намира се на територията на бивш домостроителен комбинат.

в двора на завода

Съжалявам за лошите снимки,но никога не съм имал притенции за фотограф.Чакам снимки от момчето с големия обектив и при интерес,ще ги пусна.
Дано сглабянето на пъзела ви е било приятно
