Просто вземи черна баластра от Хобиленд (10-12лв 0,5кг),
но за Н0, става перфектно за въглищата. Казвам за Н0, щото
иначе малко ни едрее и за баластирането на самите релси
взимат тази за ТТ ( колегите от Н0) редовно изкупуват баластрата
на чеТТниците.(чеТТник обозначаваме моделист от мащаб ТТ 1/120)

Колкото до водна кула от "Railway" ( железница англ.) означавам англосаксонски тип
постройки за железниците. ( Великобритания, САЩ, Австралия, Канада и т.н.).
Съответно под "eisenbahn" (железница на немски) означавам водните кули от немски тип. (Германия, Австрия, отчасти Швейцария, ние и д-р. европейски страни.)
С това не се изчерпва видовете по света, но това са две от основните ..."течения" в железопътния моделизъм по които
се различават едни от други моделисти. Но това всичко е
относително. Въпрос на вкус е винаги.
Мое лично мнение е, че ще ми е малко неестествено да вкарам
модел на немски парен локомотив под американска въглищна кула!!!
За мен е все едно да паркираш кадилака на Елвис (оня с крилАта)
между "москвичите" пред осем етажна панелка в ж.к.Люлин например.
Въпрос на естетика, реализъм...но най-вече И на лични предпочитания и вкус! За това пиша - това си е мое мнение!
Колкото до въглищните и водни кули край различните депа
ето за какво става въпрос:
За въглища - англосаксонска

немска

За вода - англосаксонска:

Немска

...като рядко водонапорния кран от който се зареждат локомотивите е на самата кула, Обикновенно той си е отделно до
коловоза:

...и те така!

ПП. А захар най- лесно ще залепиш чрез намазване с гъст захарен сироп, посипващ отгоре захарта и чакаш да изсъхне пет-седем дена.
После боядисваш, но пък не става вече за ядене!!!
