Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby

Новини от "SpaceX"!!!

<< < (11/19) > >>

pach:
А пък аз си мисля, че за разлика от самолета, организацията няма
да е при разхерметизиране, да се търси по-ниска височина, за да могат да дишат пътниците, тъй като те ще са на земното равнище...
или на 5.8 м над него при Тулузката линия. Просто тук кислородните маски, наистина ще са единствената алтернатива
( може би) а апаратурата ще продэлжи да работи. При самолета
апаратурата на 90% спира ( и ниските температури помагат за това) и това е втората причина за рязко смяна на височината.
Трябва да се сравнят по какво си приличат и различават самолет
на високои капсулата в тръбата. Основни разлики и съответно предимства.

Това с пожара ми звучи като оня брадат виц ( пророчески сякаш)
дето всички цъкали, а ганьовеца рекъл: Това ако пламне, какъв въглен ще стане!!! ( за Конкорд)

totomoto:
А как ще се задвижва тръболета?

svetljjjo:
това като го гледам с тея тръби и частичен вакум май ще се задвижва като маглев на магнитни възглавници
ама тая скорост от 1200км мен лично много ме притеснява
аз не бих се качил не знам за вас  ;D

pach:
На фона случилото се със самолета във Филаделфия,
определено бих пътувал при същото скорост но в капсула на Хиперлуп...поне илюминаторите не са необходими!!!




Дори тази с парите на Брансън...

totomoto:
Всеки ден във въздуха има между 23 и 27К самолета!! Самолетния транспорт все още е, и дълго ще бъде на безопасния такъв - статистически.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия