Благодаря на всички, които все пак се отзоваха и специално на IKAR. Наистина бях на път да се откажа, но виждам, че все пак има с кого да си говорим. Благодаря и за, макар и не на сто процента, за изясняването на интересуващият ме въпрос.
Наистина, възможно е погрешно да съм запомнил, че вратите на багажното не са двуделни (нали така се казва ?), а са просто двойни. Това, което със сигурност знам обаче, че попаднах в този вагон, преминавайки от съседния т.е. имало си е нормален преход от съседия вагон. Предполагам, че е имало преход и откъм страната на служебното купе към следващ вагон. Това е съществена разлика с пощенските фургони от по-ново време, които, както се и вижда от публикациите във форума, бяха задънени.
Що се касае до "даденото време" - няма такова. Просто беше странно за мен над 200 души да прочетат пост ми, и нито един да не каже нито дума по въпроса.
А сега за причината да питам: Имам намерение да направя и кача чертежа на вагона в .DWG или .DXF формат, с добавени разгъвки. Който има допир със CNC машини веднага ще се сети защо и какво дава това.