Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout
Всичко за 3D-принтирането - споделен опит, въпроси и отговори.
daddy_g:
Краси темата е точно за споделяне на опит. И аз разполагам с машина, но засега няма да споделям каква...поне не в ефир. Иначе в София има поне 3 принтера които могат да изкарат качество доста по-добро от Shapeways...но си е скъпо.
МАШИНИСТ:
Първо : да уточним моделите.
Категориите са 2.
1. ЗА моделисти.
2. ЗА колекционери.
Първата , с много компромиси,като материал,детайлност,цена е масовите модели.Повече се набляга на движение,декодер,звук,функции.Високи изисквания за сравнително ниска цена.
Втората.високи изисквания за детайлност , изработка , изящество.Висока цена тъй като колекционерите държат на метала.Всички други целулоза и синтетика / не уважават,съответно нямат колеционерска стойност.
Вътрешността не е важна тъй като стоят във витрина / изключвам видими детайли в кабина /Движение , светлини , декодер , звук - нямат значение.
Ние искаме колекционерската категория с функциите на моделарската + цената и.Трудно постижимо , но не невъзможно.
Относно 3 д принтирани модели - чупливи или не , зависи от материала и дебелината на стените на модела.Да не забравяме , че има синтетични материали твърди и устойчиви повече от метал.
С развитието на технологиите скоро всеки ще има 3д принтер и ще си произвежда сам модели на ПЖПС какъвто пожелае,та даже и цветен печат.
daddy_g:
Категория 2 са си месинговите модели които са предимно за витрина. Аз лично не бих да 2,3,5 бона за месингов модел който няма да го търкалям по макета.
Krasi Tankista:
Единствения проблем е, че ще трябва да се научи да си ги проектира , но те след някоя и друга година ще почнат да се раждат научени. ;D
Krasi Tankista:
За всеки влак си има пътници .Не всички месингови модели са за витрина, даже повечето не са .Ако става въпрос за българските такива май 100 процента не са.Страхувам се обаче да не избягаме от темата.От друга страна не мога да проумея привързаността на много жп-моделисти към радиуси равни или по малки от 360 в НО.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия