Много благодаря!!!
Аз съм максимално възхитен от резултата!
Видях го аз, че няма безребордни колооси, ма не вярвах на очите си... което практически прави конструкцията наистина уникална.
Логично да сте правили няколко проби, но и резултата си е изумителен!!!
Материала ми е познат, тъй като работя с такъв, но вашите резултати показват, че дори щангите,
могат да се изработят така!!!
Много приятно съм изненадан, че всички задвижващи колооси наистина са такива!!!
Прави впечатление ,щото цялата конструкция е добре балансирана и се предполага модела да има значителна мощност,
каквато си има и оригиналната парна машина. Прави впечатление и "професионалния" подход към тежестите!
Опитайте да ползвате пружиниращи пластини от карточетци за фонокарти,
(или банкови карти с чип) - много благоприятни са за токоснемане.
Имат перфектната повърхност за натиск върху плоската част на колелото (до реборда) и лесно се монтират и демонтират,
когато имат подходящи площадки на стъклотекстолита. Позлатени са и имат перфектно пружиниране за моделите ни,
благодарение на формата си - част от полукръг на пружиниращо рамо и пин за спойка на другия край. Финни и леки са.
Ако не ставам досаден - щангите търпят ли някакво огъване, при движение в крива, или имат свободен ход
около цапфите (винтове/нитове) при колелата?
Отдолу рамата затворена ли е да държи осите на колоосите, или те са само в отвори през самата рама?
Тоест монтирани през рамата, чрез набиване на едно от колелата.
Надявам се да снимаш детайли, ако не те притеснява това!
За мен това е най-успешния прототип до сега, за последните години от български моделист.
Да поздравиш специално и брат си за идеята и разработката!!!