Да, но единият вагон е от служебна композиция.
Но е преустройван и реконструиран поне един път.
Може би е включван в царски композиции, но е малко вероятно! Просто е бил сравнително луксозен и за това му е излезнало име на "царски" вагон.

А от оригиналниятц интериор не е останало нищо.
Вагона е закупен като част от заварените у нас по време на ВСВ и на територията на бивша Югославия през 1942 г. и е бил част от наличните в "Големите европейски експреси - Вагон Ли Кук". От закупените, спалните вагони по стандарта на тази фирма, пет са заделени за реконструкция и ремонт в "Главна жп работилница София" (бъдещ жп завод Г.Димитров) и "Вагонна фабрика Дряново".
Въпросният вагон, бивш WL4 с номер 3142, става Smf4 с номер 106 от Б.Д.Ж. Той е бил преустроен в София, защото конструкцията се оказва много остаряла. Построен е изцяло наново като кош, вътрешно разпределение и обзавеждане.
След дълга служба в служебни влакове, пред 1974г. е предаден на "Фериботен комплекс Варна-Иличовск" при строежа му. След пускането в експлоатация на комплекса, е върнат в ЖП управление Варна и заедно с един вагон ресторант (за него нямам инфо кое/как/кой) е станциониран край спирка Арковна, като почивна станция.
От оригиналният вагон са запазени рамата и талигите тип "Pullman", с междуосие 2500 ММ и т.н. "лебедова шия".
Като имам време ще изгледам внимателно трите клипа (намерих още един от акаунта в тубата "netschumen") за още инфо. Може и да намеря някакви "сламки" и за неговият произход и живот до края.
