Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

БДЖ Серия 19 - мотрисата на привилегированите

<< < (14/16) > >>

dred77:
 
--- Цитат на: dred77 link=topic=5123.msg113441#msg113441 date=1541454775 --- На онези 2мм трябва да им се инвертира поляритета и е по сложно.

--- Край на цитат ---
За всеки диод по два такива транзистора : примерно.

Nenchev:
Знаехте ли, че мотриса 19, освен в БДЖ се е ползвала и в NMBS - Белгийските железници.  Аз лично не знаех докато не се свързаха с мен от един белгийски жп клуб.  Та, изпратих им на хората една мостра - такава, каквато показахме в КЖМ - София и която беше сериозно разкритикувана и "оаканана"...  Хората взеха, та я харесаха - въпреки, че е шумна, няма много детайли и има отклонения от реалността в рамките на милиметър - два.
И това не е всичко - взеха, та си поръчаха още 12.

Написах всичко това като оправдание, защо не се случва нищо по корекциите на дизайна - просто напоследък сме доста заети да направим сетовете за Белгия, където се оказва, не са толкова придирчиви...

mgirginov:
Е, това вече си е чист упрек /да не използвам друг по-остър термин/ към нас – тези, които смятаме, че един модел е достоверен и истински, ако е мащабно верен, детайлно верен и пълен, цветово верен и най-вече КАЧЕСТВЕНО направен. Но, извинете ни, критериите са ни такива – просто, приемаме хобито си сериозно...
Има една приказка: „За всеки влак си има пътници“ - явно си намерихте пътниците..
Явно, нашите мнения, приятелски съвети и очаквания наистина да реализирате огромния си потенциал, нямат значение за групата ви...
Жалко..
Нищо лично.
Поздрави

zazo:
Всичко се повтаря.

Слави преди време беше пуснал нещо в тоя дух. От сорта на, знаете ли колко OBB 2020 съм пратил в Австрия и колко БДЖ 04 съм направил за България? Давам пример с него, защото се познаваме и се надявам да не ми се разсърди.

Още тогава се зачудих за тоя парадокс и защо самия аз се колебая да си поръчам една 4-ка след като е любимият ми локомотив, а някакви австрийски чичковци ги хапват като топъл хляб.

Едва тая вечеr ми светна що. Истината, е че нашите железници и съответно моделите за чужденците са някаква екзотика. Включително и техните местни аналози. За 2020 в австрия знаят една шепа хора. Тая белгийска мотриса дето е като нашата също не я намирам лесно. Демек пак екзотика. Затова и за тях модел с почти задоволително качество не е проблем. Пък и може да се изфука, с екзотичен ръчно изработен модел.

Да де, ама 04, Шкодите, Чамугите тук за нас не са екзотика, а основна част от железницата ни. И поне аз искам ако имам модел на някой от тях, да е поне на нивото на останалите ми модели. Хем да изглежда добре, хем да мога го спукам от каране. Ако въпросът е да е някакъв модел, то и сам мога да си го направя. С 04 съм се захващал 3 пъти и всеки път го добутвам до един етап дето виждам, че ще стане, но крайния резултат ще е неудовлетворителен и дотам.

Ако идеше реч за OBB 1044/SNCB 59, дали щяха да налитат така австрийците/белгийците?

В крайна сметка никой не е пророк у дома. А тая бегийска мотриса така и не я намерих коя тяхна серия е.
Айде със здраве.

bdz43r:
Няма как да намериш коя серия е белгийската мотриса, защото освен нашата друга такава няма и не е имало.
Аз разбрах, че нашата мотриса е била в Белгия преди да дойде при нас. Това е възможно, защото все пак ние сме я купили цели 5 години след произвеждането ѝ. Това е още една причина да нямат особени претенции за точност и детайлност - мотрисата е била там за кратко преди 60 години.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия