Светодиоди има най-различни. Тези с общ катод искат допълнителни елементни за да се вържат към декодер. Но има и с 4 извода, SMD, топло бяло + червено.
Задвижването: отдавна повечето фирми минаха на "централно задвижване" - мотор в центъра с два кардана от двете страни, като теб. Само че след това на всяка талига веднага следва червяк / шнек / кой както му казва.
Това има много предимства, най-вече че всички следващи колела се въртят с ниска скорост и не се чуват толкова неприятно. Разбира се главата на карданчето е добре да съвпада, или поне да е най-близо до оста на въртене на талигата, за да не се удължава, трака, изпада и т.н. кардана. Това с две конусни колела го забрави, въпреки че има и такива модели.
Първото зъбно колело трябва да е с наклонени зъби, заради наклона на спиралата на червяка. След него започват цилиндрични колелца с ляв и десен наклон на зъбите (редуват се) което не е много удобно. Може и да оставиш всички други колелца с прави зъби, но на първото (наклоненото) и следващото трябва добре да му подбереш луфта. (в моите теми имам такива талиги с наклонени зъби зацепени в цилиндрични, за жп модел работи безупречно). Или още първото колело да е с прави зъби, достатъчно добре зацепва с червяка. Може и друг вариант - както го правят "добрите" производители - първото зъбно колело е двойно - един диск с наклонени зъби за зацепване с червяка, и един диск с прави, с по-малък диаметър, след който всички останали колелца са обикновени, с прави зъби. На твоята талига ще стигнат три паразитни колелца межде двете колооси, с още едно междинно към червячната двойка.
Двойни зъбни колела има на Роко, струват около 3 лв. бройката. На червяка модула може да е 0.4, 0.5 или 0.6. Следващите са с модул 0.4. Има и с 0.3, но не ти го препоръчвам. Можеш да останеш и на китайските пакети с модул 0.4 или 0.5, като си направиш сам двойното колелце от две отделни на една ос.
С такава предавка трябва да помислиш и за друго закрепване на талигата към шасито. Може да сложиш централния болт(че) над долния ред зъбни колела (които са между двете колооси) и под кардана. Може и с твоя 3д да си направиш цилиндрични канали, в които да се върти талигата, за да не е с централен болт. Но тогава трябва епоне едната да може да се клати и напречно, за да могат двете талиги да застават в две леко разминаващи се плоскости.