Понеже се амбицирахме да постигнем ниски нива на шум и правихме много опити и експерименти.  Изключихме варианта на директно зацепване на двигателя към колооста - създава други неудобства, особено в аналогов режим.  Накрая стигнахме до решението - трансмисията е от неръждавейка.  Увеличихме и броя на зъбите на моторното колело - от 8 на 10, което увеличи и скоростта.  Стоманената трансмисия, от друга страна дава и допълнително тегло.  Остава да пристигнат новите зъбчатки и ще тестваме...
Супер!
Качественните неща го изискват!
Задвижването с моторче дириктно към колоос,пасва само на двуосни платформи.
Опитите с луфтовете и нерезониращи материали ще доведе до желаната безшумност. 
 
 
С нетърпение чакам резултати!