Едно нестандартно кръстовище в 1:120
Non-standard rail junction in 1/1201.Изходният чертеж в 1:1.
2.Електрическа схема на поръчката.
3.Скица на местоположението.
4.Начало и инструменти.
5.С двойнолепящото.
6.Начални огъвания.
7.Етап от подготовката.
8.Първоначални напасвания.
9.Етап от изработката.
10.Ясно е, че не се правят така, ама то и без това е нестандартно.
11.Първоначални мераци за „джелезото“.
12.Става по-добре от очакваното.
13.Ще трябва(т) и лепило(а).
14.Лепенето започва...
15....и свършва. Не е чак толкова зле.
16. Съхне бързо ама нетърпение за първи проби има също.
17 Начало на единични проби с талиги...
18....и единични колооси в композиция.
19.Последен оглед.
20. Следва баластирането.
21. Посипване.
22. “Метене“.
23. Лепене с познатата смес от С200, вода и „ленор“.
24.Натиск за да се „вкамени“ абсолютно плоско.
25.Полусухо за проверка против разместване.
26.“Вкаменено“ и „естествено“ състарено.
27.Опроводено.
28.За сега толкова.

Ползвани са и още малко материали и инструменти (от снимките е ясно).
Следват окончателни проби в движение с локомотиви и осветени вагони.
Има вероятност това нестандартно кръстовище да изисква и електронен блок за превключване (или забавяне на защита от късо) на трасетата, но това ще е проблем на измислилия това кръстовище.

Може би ще има и още! Технологията и предстои изчистване и усъвършенстване, но това ще е при следващото сглобяване на нещо по-нормално. На мен ми харесва въпреки всички недостатъци. А има и много добър външен вид, при сравнително проста и лесна изработка. Просто трябва да се "изпедепца" за още малко!!!
