Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models
БДЖ серия 47
Vlado:
Не съм сигурен, че е идвала на проби. По спомени са водени единствено преговори за закупуване.
piko1:
И аз помня такова нещо възможно е Деянов в том.2 да го е пропуснал или май в том 2 дори 61 липсваше
Според чехите S 499.2002 ( 263 002 ) е идвал на проби у нас вече го намирам в няколко източника... Странно
Vlado:
Пак по спомени преговорите са водени някъде около 1989 г. Ако тогава е идвал за проби такъв локомотив, щеше да има и снимки, а такива аз не съм срещал.
Послепис:
Оказа се, че май не съм прав. Поразрових се и открих това от потребителя semafor във форума за българските железници:
"Колкото до другия локомотив - S499.2002 и серия 47 историята тук не е много словоохотлива. Локомотивът е идвал у нас и е преминал успешно изпитанията. Поръчката е изглеждала сигурна като от БДЖ дори са предвидили за локомотивите отделна серия, а в заводите в Пилзен са били запазени номера за предвидените бройки от евентуалната доставка. В крайна сметка всичко се проваля поради високата цена която чехите искат - в онези години икономиката на НРБ е навлязла в спирала надолу и просто в онзи момент средствата които са били нужни за осъществяването на серия 47 се оказват прекалено големи. Според други обаче основната причина са влошените отношения между БДЖ и Шкода през онзи период поради създаването на подсерии 42 100 и 41 100.Каквато и да е истината тези локомотиви така и не са доставени за родните железници."
Източник: форум "Български железници"
Nenchev:
"Истината е някъде там...", А корубата и скоро моделът - при мен...
:dance1:
piko1:
Там в тази тема пише че става въпрос за 88 година дали случайно някъде в ЖП транспорт няма информация интересно...
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия