Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Парен локомотив серия 25

<< < (3/4) > >>

Krasi Tankista:
Господин диспечер, с цялото ми уважение мисля, че неправилно прехвърляте темата в този раздел. Вие не сте Запознат в детайли с моя замисъл. При всички положения става въпрос за представяне на модел на български подвижен състав.

 :hi:

pach:
Е щом и така вършат работа.
Нека и останалите се съберат тука.

От горния ми пост останаха:
G-7.2 Цилиндър високо налягане.


Цилиндър ниско налягане.


Контрол 1:


Контрол 2:


Контрол 3:


 Котел:


Така всички скици са на едно място.

Размерите на българските колела със свойте различни
от немските производители, размери са си голям проблем.
Особено спицовите, които са 90% от всички колоси.
 :hi:

И аз опитвам разни "домашни" техники, но поради липса
на достатъчно време, все още не съм постигнал
дори до задоволителен резултат.  :scratch_ones_head: :haha:
Или поне такъв който мен да ме задоволи и изкефи.
При това за дребно серийно производство, защото
само в един локомотив има средно по 3-4 колооси!
 &bgflag

pach:
Хайде и тендера от 1897 година (1905) да си дойде на мястото.
Първо го намерих при "михалек", но от там не можах да го намеря в списъка точно. За това отново е от "НЕВА":

Krasi Tankista:
Етикет на кутията:



Ето какво има вътре - леко посъбрано:





Krasi Tankista:
Има и още други неща:








Общото впечатление не е лошо, но някои дребни детайли не са достатъчно прецизни. Губи им се кръглото сечение например. Това е една от причините да поставя аналогични от Веинерт. След появата на чертежите обаче, съм принуден да заменя парния дом, комина и пясъчника с детайли разроботени от мен.
 :ok:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия