Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Пи ( БДЖ ) 04.314 - Hot rod

<< < (7/9) > >>

mitko0888:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=5240.msg115870#msg115870 date=1557311920 ---Мерклинският ЖП мащаб „нула“ е въведен като съотношение 1:43,5 изцяло съгласно системата SI /метър-килограм-литър-секунда/. Съответно появилият се по-късно мащаб Н0 не е нищо друго освен точно двойно отношение на основния! 2 х 43,5 = 87!

--- Край на цитат ---

Годината е 1938, когато за първи път се споменава думата "мащаб", вместо която която в продължение на 40 години е използвано означението за "междурелсие 0 = 32мм" (защото "моделите" до тогава са били всичко друго но не и мащабни копия на оригинала):



И който не вижда добре:



И през 1940:

Nenchev:
Понеже темата се наводни доста, малко да я върна в коловоза.  Това е рамата за 04 - стомана, изработена на CNC машина - 360 грама





Този път съм ползвал оригинален мотор - с два оригинални, лъскавички, месингови маховика....само, че няма оригиналните надписи и не е на оригиналната цена.



https://www.aliexpress.com/item/5pcs-lot-12V-Increased-Torque-1-87-Model-Train-ho-scale-diy-Accessories-Motor-including-flywheel/32829313252.html?spm=2114.10010108.1000013.4.6c492367wcTVnN&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.99734.0&scm_id=1007.13339.99734.0&scm-url=1007.13339.99734.0&pvid=cdd37105-264b-46d1-acec-9e126d2088f0

Ако някой се интересува от единични бройки - имам една торба при мен.

При тази конфигурация, лока се очаква да надмине половин килце.

pavlinbg:
Ставаш все по-добър! Според мен корубата и рамата са на много високо ниво. Разбира се, ще е отлично, ако не спреш до тук и проявиш такъв перфекционизъм и в дребните елементи - дръжки, табелки, ваденки и пр., като в крайна сметка предложиш завършен модел.

Krasi Tankista:
Ето това вече е сериозен разговор. Добре изглежда, но имам притеснение, че ще се клати доста при движение. Единият възел на окачването / тази пъпковидната издатина / трябва да е полуцилиндричен за да стабилизира напречните колебания на талигата. Поне така е в моделите на ROCO. Така едната талига има пълна свобода на движение във вертикалната плоскост, а другата е ограничена и стабилизира локомотива при движение. Може и да не съм прав, при пробата ще си проличи. Ако ми хареса как се движи се надявам да съм в началото на списъка.
  :good:  bg&flag

Krasi Tankista:
Ето за това говоря:



 :yes: ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия